• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • Aquagreen

Zazzy - Tack jag gråter varje gång även fast ag dett den fleeera gånger, spec känslig nu kanske

• MK84

Hejsan brudisar! Sitter här och kvällsfikar lite. Har vart igång heela dagen som alltid, plugg, klasspresentation, cykeltur me karln min, sen lagt klart plattorna på ballisen, gått upp å ner i trappor me skräp, men hoppades inte på samma resultat som SvXrt. Sen iväg å köpa present innan vi skulle å gratta lilla Ida 5 år. Hittade finfina presenter på ÖB, hon sa att de va dom bästa presenterna hon nåååågonsin fått, haha.. vilken unge ;) De var för övrigt sånna där plastdjur, hon älskar sånna. :P Samt såpbubblor och ett påskägg fullt me godis. De sista va ba för att de va så billigt :P Sen va vi där till efter 21 nån gång, fick för övrigt en hel kasse me bebiskläder så har ju lite å välja bland. :P Sen iväg till Kvantum och småhandla och som vanligt då vi småhandlar ligger de kring 1000 kr, haha.. :P Så lite slut är man allt. Tror magen tycker ja vart lite för aktiv idag, lyft för mycket och för tung. *Fy Malin säger den å krampar lite*.

Aguagreen - ska kika på din film sen då ja sitter vid Jans dator, går inte att de film på min dator. Min router är för övrigt trasig, så vet inte ens vem internet ja sitter å surfar på ;)

/Malin

SvXrt - Ja, snart är de 1 maj :P

• MK84

Hejsan brudisar! Sitter här och kvällsfikar lite. Har vart igång heela dagen som alltid, plugg, klasspresentation, cykeltur me karln min, sen lagt klart plattorna på ballisen, gått upp å ner i trappor me skräp, men hoppades inte på samma resultat som SvXrt. Sen iväg å köpa present innan vi skulle å gratta lilla Ida 5 år. Hittade finfina presenter på ÖB, hon sa att de va dom bästa presenterna hon nåååågonsin fått, haha.. vilken unge ;) De var för övrigt sånna där plastdjur, hon älskar sånna. :P Samt såpbubblor och ett påskägg fullt me godis. De sista va ba för att de va så billigt :P Sen va vi där till efter 21 nån gång, fick för övrigt en hel kasse me bebiskläder så har ju lite å välja bland. :P Sen iväg till Kvantum och småhandla och som vanligt då vi småhandlar ligger de kring 1000 kr, haha.. :P Så lite slut är man allt. Tror magen tycker ja vart lite för aktiv idag, lyft för mycket och för tung. *Fy Malin säger den å krampar lite*.

Aguagreen - ska kika på din film sen då ja sitter vid Jans dator, går inte att de film på min dator. Min router är för övrigt trasig, så vet inte ens vem internet ja sitter å surfar på ;)

/Malin

SvXrt - Ja, snart är de 1 maj :P

• Jessie 76

Sv - rackarns Jo, det vart bra och han var nöjd. Min present är en flugsvamp modell mini i augusti så han får nöja sig med det
    Jag fick tips att det enda som dokumenterat och bevisat möjligen kan få igång en förlossning är 6. Gubben blev nöjd när jag sa det med 1:a ungen, men vi hann aldrig för det satte igång innan - syyyyyyyynd 2:a kom oxå tidigt så jag har aldrig gått över. Lyckligt lottad, kommer förmodligen att knalla över 2 veckor den här gången....
    Men, man är ju sååååååååååååååååååååååå 6sugen när man är smal å smidig å inte aaaaaaaaaalls har nå ont - eller hur? Så, hopp i sängen me gubben nu

Ska försöka mig på ett stadsbesök idag. Men var är solen??? Det skulle ju va sol å varrrrrmt idag ju!

• MK84

Telefon terror?!!?

Ja förstår ingenting. Kl 07.10 idag ringde det för första gången. Jag trodde först de va väckarklockan, men sen ringde det igen och då först fatta ja att de va telefon. Tröck av ljudet och lät de ringa. Efter att de ringt 3 gånger satte ja hela telefon på ljudlöst. Ja va ju toktrött och int svarar ja kl 7 då inte. Var dessutom Privat Nummer och ja känner ingen som ringer från sånt. Då ja vaknat till liv igen vid 9.30 slår ja på ljudet och ser till mina fasa att jag har 25!!!! Missade samtal. Det har ringt med 5-10-15 minuters intervaller mellan 7-9 typ. Men alltså. Va fasiken kan de vara. Sen ja vaknat har de inte alls ringt. Måste ju vara nån automatisk uppringningsgrejs, men alltså börjar sånna ringa redan kl 7?? Å slutar då man stigit upp?

Rena rama terrorn jueee..

• fiaflikkan

Svxrt Nej inget sånt utan det var de på City rehab som sa att jag måste gör en rutinkoll först eller nått..

Mk84 ingenting som har hänt med mig men min faster har brivit grovt misshandlad... Får bara inte ut det ur mitt system.. pågående utredning så jag har säkert redan sagt för mycket....    Kanske jag skickar till dig då.. verkar ju vara nått som är fel då man aldrig får ett jobb :(

• Aquagreen

Hörrni, såg några av er på Mat o prat ida iaf SvXrt, o några andra tjock magar men kanske var från någon annan tråd för 2 st hade smååå bebisar med sig

• PVeraB

Aquagreen.
    Jo vi var där med den andra tråden. Det var massa folk man kände igen lite grann där. Fast jag är så jävla feg hälsa på folk så jag tittade ner i baken och tänkte hmm, undrar om jag inte sett den förut. ha ha

mk84
    näe din bäbis får allt snällt stanna i mage länge än. konstigt det där med telefonsamtalen. Har du provat att ringa tillbaka och höra vad det var om? Så där tidigt på morgonen är man ju inte mänska ens

Jessie
    Har hört det där om sex från flera. he he, näe så himla sugen är man inte nå längre. Det är omständigt och tar ont
    Det var himla skönt på stan trots att solen inte sken. Mest nöjd över att jag lyckades fördriva en himla massa tid

Fiaflikkan
    aha, det är hur som riktigt skönt med vattengympa. Lite flås och sånt är aldrig fel

• zazzy

fan vad jag är rastlös i dag, å snart börjar tvätt tiden o jag har absolut inte lust å tvätta.

å jag känner mig allmänt irriterad på det mesta, fyy vilken jobbig dag.

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007