• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • PVeraB

Aquagreen
    har väääldigt svårt för kyckling gravid eller inte. Det är osmakligt och sorgligt på de små kycklingarn. Så det blev sallad med bönor, melon äpple och lite vad som fanns hemma.
    Pink Lady är goda, fast oj vad besviken jag blev första ggn jag köpte dom trodde de skulle vara rosa. Ha ha
    Inga bra middagsförslag dock

• Aquagreen

SvXrt - Ah, jag tycker kyckligar är söta o GODA *Moohhaa* nej då men smaken är ju som.....

Hade ju helt klart vart glassigare om dom vart rosa

• PVeraB

Aquagreen
    tur det, annars hade vi alla gått och mått illa mest hela dagen.
    Å, jag vill ha mango nu... men icke fåninga äpplen allt vi har hemma och inte orkar jag ta mig till affärn. fånigt värre...

• zazzy

mango men shit.!! nu fick ni mig intresserad, men fasiken det är ju storm ute.

• ojbebis

Jessie: Det var jag som frågade om vagnen, men i ärlighetens namn så hade jag glömt att jag frågade... Min hjärna har nämligen tagit semester å beräknas tydligen åter nån gång efter amning eller så.

Aquagreen: Sett filmen, den var sååå fin!

Har att välja på ikväll mellan städ å möbelmontering eller slöa i soffan.... ohhh så svårt å välja *harkel* hmm.. blev sugen på bullar...

• PVeraB

zazzy
    Det är bara att bita ihop och traska iväg till affärn

• zazzy

men huu blir nog bortblåst då.. nä har ingen som helst lust å gå ut men jag hadde en burk barnmat i kylen päron-mango "råkade" (hehe) köpa den då jag köpte katrinplommon igår.
    så nu e jag i pyjamas å smaskar på den tihi.

• PVeraB

Zazzy
    sickentur sicken tur. Aha, du köpte den samtidigt som katrinplommonpurén. Pyjamas är bra, själv önskar jag mig ett tält till klänning. Typ luciadräkt eller nåt, att sitter åt. Ska tröst äta lite glass framför teven tror jag.

• Aquagreen
    SkrattandeOJBEBIS - Tackar

ZAZZY - Ha ha mmm mumms, har faktiskt smakat mig less på den, det är en av Neos favoriter

Jag är HUNGRIG, sorry att jag tjatar men känner sånt sug efter mat, gör ju inte saken böttre att man bor typ i samma hus som resturang Eden o just nu när vi kom hem kännde jag lukten av en grillad köttbit o något mer...
  • MK84

Jag tror ja vet vem den sura farbrorn va som klagade på barnens fina konstverk på vägen. Haha.. Visst var de på Bergviken eller där i kring?

Var hos en kompis idag och då berättade hon om att hennes morfar skällt ut några som ritat på vägen, att han tyckte de va å Klottra och förstöra.. Haha.. Måste bara vara samma snubbe som det skrevs om här om dan. Hugo, en äldre karl. Haha.. Min kompis har dessutom en dotter på 2,5 år som den där morfarn är jättegullig me så konstigt att han gnäller på andra barn, men har för mig att han är en sån där suris.. Nåja, strunt samma..

Här på gården har vi massa konstverk, dom är så söta då. Ja ler alltid då ja går förbi dom. Jättestora huvuden, grisnäsa och pyttekroppar =)

Fiaflikkan, hemskt me din faster.. Men skönt att de inte va nå me dig iallafall..

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007