• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • Liams mamma

Fika, JA fika!! hahaha...

Förslag, tex måndag? kring 15:30 - 16:00 tiden?

v.32... en dag närmare!
  • MK84

Babybop - Haha, de är bra du tar tag i det. Du blir snart utsedd till fikaansvarig i gruppen, hehe..=)

Får se om ja kan komma, vi ska till IKEA på måndag så kan hända ja är där då. Blir premiärtur för mig dit. Nån som är IKEAfrälst eller som åtminstonde vart där å har nå tips på bra saker man kan handla?

En säng och skötbädd hade ja tänkt mig, men finns säkert mycket mer..=)

/Malin

• Finalinna

MK84: Kan tipsa om en badbalja på IKEA för 59 kr. Vet inte om det är superbra men de i stan kostar 200 typ och den verkar helt ok. Vi var där igår och handlade massor med saker...det var jättekul! Skulle kunna handla på IKEA varje dag om jag så fick och hade råd... =)

• MK84

just ja, en sån badbalja har ja skrivit upp ju :)

• MK84

Finalinna: Vad blev de för inköp igår då? *nyfiken*

• Mymlan74

Godkväll!

Tack vare några tips från MK84, kan man nu se mina bilder i galleriet... Spana in jättekaggen!! Idag under eftermiddan sjönk magen!! Är det inte lite tidigt?? Vecka 35.

• Liams mamma

Haha fika ansvarig... näh usch, jag hatar ansvar
    Men om det är fint väder så kanske pingvinflocken kan vagga ner till 7th heaven och ta en glass? Skrattande Cool

Ikea kan man ju köpa massor på! Både saker man behöver och saker man funderar varför man köpte men man gjorde det för att det var ju så himla billigt!
    Till bäbisen har vi köpt skötbord, skötbädd, lådor till skötbordet, tvättlappar, badbalja, såntdärskyddslakantjosanvaddetnuheter, badcape, lite sånt smått

Om du köper säng så tänk på att måtten är olika, tex ska man ha ett skydd till spjälsängen så måste du nog köpa det på Ikea? En bekant till mig köpte på barnenshus men den passade inte till ikea sängen...

v.32... en dag närmare!
  • zazzy

MK-jepp jag var där mellan 14-14.30 o fixade klart allt som skulle göras inför bebisen skall komma.

måndag jag är på å fikar..

jag måste oxå till ikea snart det är ju så kul där
    jag vill köpa köpa köpa köpa massor..

• fiaflikkan

Grattis Ojbebis! En liten pojke...

Hejsan tjejer, ja varför inte en glass? Kommer hem igen med tåget på morgonen 07.21 närmare bestämt, så ni kommer nog att få träffa världens tröttaste Sofia... (Åker härifrån kl 17.00 och har sittvagn hela vägen upp )

Vilken jäkla värme, har varit och shoppat shorts till Johan idag och gick runt på stan en hel del, HELT slut blev jag... Efter en liten stunds vila gjorde jag en rabarberpaj, med färska rabarber från svärmors trädgård, inte illa.

Känns på något vis skönt att jag hur som helst kommer att få lägsta nivån på FP, slipper hålla på en massa med arbetsförmedligen bara för att. Hoppas att det löser sig för er andra bara!

Om ni upplever det som om jag svamlar måste jag nog skylla på värmen, känner mig helt tom i bollen, frågar sabon samma sak 3 gånger innan jag kommer ihåg vad han svarade

Jaja, ha det gött så hoppas jag att vi ses så många som möjligt på måndag och fikar!
    Själv ska jag ta mig lite körsbär tror jag!

• Finalinna

MK84:Oj, vad jag handlade? Kommer inte riktigt ihåg allt men typ ett köksbord, matta till soffbordet, tvättkorg, badbalja, tavlor, bäddmadrasser, massvis med väggkrokar och hyllor samt en hel del typ småhanddukar och tvättlappar i frotté till lillen, jo, vi köpte en vägglampa oxå till lillen samt en blo kamel som är en speldosa om man drar den i halsen

Jag hade kunnat handla hur mycket som hellst men vill ha lite pengar kvar till sommaren. IKEA är en bra affär!!!

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007