APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Jag får väl också ända mig på listan då jag redan fått mensen. Glömde ändra tidigare under veckan. Nu äter jag ju inte apif. längre, men jag står gärna kvar ändå. Jag kommer troligtvis äta det igen nästa cykel, men jag vill veta mina hormonvärden först och rådfråga min gynläkare.
Apiforce-BIM-lista
23/5 I väntan på mirakel (1)
28/5 mycat81 (1)
31/5 Kantarellkisse (1)
13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
15/6 MiniHedvig (1)
16/6 mignonne (1)
19/6 eitss (1)
?/? festis, Zannz, Tetinne, icefemale (4)
Statistik: 18 X 0,2 = 3,6 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
*berlin1
*Bummelgumman
* sweetangel85 BF 7 Feb-08
*Annfis BF 4/2-08
*Snozie BF 12/2-08
icefemale - kan du inte berätta för oss vad din gyn säger?
min äl verkar ha kommit tillbaka denna omgången.
HejHej!
Idag har jag börjat! Dock inte med Apiforce utan Royal Jelly.. men bidrottningsgele som bidrottningsgele! Så kanske får jag vara med här på ett hörn ändå?!
Inväntar mensen som 'ska' [hoppas inte! ] komma på fredag å skriver därför inte upp mig på BIM-listan.. får vänta tills nästa cykel med det i sånt fall!
Ha det gott! Å njut av värmen!
Äter förresten rosenrot oxå! Så nu knapras det piller för fullt här!
antingen har apiforce skjutit upp min mens.. eller så är jag gravid :) skymtade ett svagt streck idag på bim +2.. min pojkvän också (jag såg konturerna av ett streck och han såg ett LJUSrosa över hela..) haha! har inte känt ngt alls utan bara liite halsbränna just NU.. vi får se :)
Ändrar mitt datum eftersom det blivit fel i listan på mig
Apiforce-BIM-lista
31/5 Kantarellkisse (1)
15/6 MiniHedvig (1)
16/6 mignonne (1)
19/6 eitss (1)
29/6 mycat81 (1)
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
*berlin1
*Bummelgumman
*Annfis BF 4/2-08
*Snozie BF 12/2-08
hade visst ramlat bort... lägger till mig igen!
Apiforce-BIM-lista
31/5 Kantarellkisse (1)
15/6 MiniHedvig (1)
16/6 mignonne (1)
19/6 eitss (1)
26/6 aeo83 (1)
29/6 mycat81 (1)
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
*berlin1
*Bummelgumman
*Annfis BF 4/2-08
*Snozie BF 12/2-08
Har nästan gett upp om att överhuvudtaget ha äl... e nu på dag 38 o har inte äl-testat på några dagar.. Men så nu imorse testade jag sekretet o då var det typskt äggvite-aktigt o jag kunde "bygga broar"!!! Fattar ingenting... Betyder detta att jag kanske har äl nu eller att äl e på väg??? Vad tror ni??
Ska testa me äl-test i em.. Men när man får sånna flytningar.. brukar det betyda att äl e på gång eller att äl redan har varit :(??
icefemale - jäpp min äl har varit på rymmen sedan vårt misslyckade ivf jan/ feb men den verkar ha hittat kompassen nu och kommit tillbaka