APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Tetinne! Jag brukar få 'bygga-broet' några dagar innan äl, och så varar det till nån dag efter.. Det kan ju säkert variera massor men så är det för mig iallafall!
Lycka till!
Tetinne: Jag fick ÄL-flytningar 3 dagar före jag fick stegring på ÄL-test. Det är nog så att du får ta tag i din man och tillverka bebis nu
Japp, jag tror det e dags att tillverka bebis nu :D!!! Jag hoppas det iallafall...! Men kan man verkligen ha äl runt dag 40??!
Japp, jag tror det e dags att tillverka bebis nu :D!!! Jag hoppas det iallafall...! Men kan man verkligen ha äl runt dag 40??!
Jag tror man kan ha ÄL så sent, det har jag ju haft förut. När Filippa "blev till" hade jag ÄL på dag 50+ eller nåt i den stilen. Så bevisligen kan man ha ÄL hur sent som helst. Oroa dig inte, ju längre tid det tar desto närmare plusset kommer du!
Testade me cb:s äl-test igår o det var positivt!! Ååå va glad jag blev...-alltså stämde de typiska flytningarna! Vi sexade igår så nu e d bara å hoppas..:) Men jag undrar.... kan man få utslag på äl-test flera dagar..?? Tänkte jag skulle testa idag igen för å se... vad betyder det isåfall? Sen e jag lite orolig att jag haft sånna där typiska äl-flytningar i några dagar redan utan att jag märkt det... Hade ju liksom gett upp hoppet om att överhuvudtaget ha nån äl så jag har inte testat sen en vecka ca...Ren slump att jag fick för mig att kolla läget igår! Vi hade heller inte haft sex sen söndag för en vecka sen o det ångrar jag rejält... Nu hade vi ju sex igår då jag hade flytningar + positivt utslag men ändå..-vi kanske missade några värdefulla chanser några dagar innan utslaget.. Men vi kör nog på ikväll igen iallafall :D
Oj, va långt d blev.. men jag e tvungen att skriva av mig e så glad för att min äl kom tillslut!!
Åh, va roligt att du äntligen fick stegring på Äl-test! Jag tycker att du ska fortsätta testa (om du har test hemma) tills stegringen försvinner. Mina varade ju i 11 dagar fram till mensen kom. Men, jag är nog rätt så onormal. Hoppas dina/ditt ägg lossnar i alla fall. Glöm inte att äta avokado efter ÄL, det ska tydligen hjälpa ägget att fästa bättre.
HOPPAS DET TAR SIG NU!!!
tror jag är gravid.. då är de tack vare apiforce! fick tydlig ÄL, kramper i magen, tydlig höjning, sköra slemhinnor.. osv ;D nu är mensen 4 dgr sen, testat svagt positivt på 4 av 5 tester men nu ikväll syns de mer än på de andra testerna som ja gjort i helgeen.. ska köpa cb senare i veckan om inte mensen dyker upp så får vi se! :D