APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Mycat81: Trist... Skickar en stor tröstekram!
Fröken Jansson
Tack för trösten. Det värmer att veta att man inte är ensam.
Hur går det själv? Fick ni till det ordentligt nu under äl
Mycat: Jag tror vi fick till en bra omgång den här ÄL. Lagomt sådär - inte för mycket och inte för lite. Fick ÄL-stegring två dagar innan jag åkte på kurs så då han vi med både den dagen och dagen efter. Så nu är det bara att vääääntaaaa... *suck* Åker dock till Mallis om en vecka prick så vi får väl se under veckan där om det kommer någon tant eller ej. Man får ju upp hoppet rejält nu när så många plussat.
STORT GRATTIS till alla er som plussat!!!!!!!!! Häftigt!
Önskar bara att apiforcen kunde hjälpa mig me... men än så länge e de tufft.. har fortfarande inte fått utslag på äl-testen o e på dag 29..:( suck.. Börjar bli så orolig..
Tetinne: Man behöver inte få utslag på ÄL testerna för att ha äl! ...Jag testade me billiga äl testerna månaden jag blev gravid och jag fick INGET utslag. Men äl hade jag ju iaf! Så vi hade ju bara tur vi prickade in det. Jag som sagt trodde vi missade totalt. :)
Tetinne:
Jaa, och jag använde oxå billigatester o jag fick"utslag" fast de enda strecket var inte riiiktigt lika starkt som de andra. o jag plussa
Grattis å tusen kramar till alla er som plussat, det börjar bli en hope nu!!! Weeee.....
Tack APIFORCE....Efter att inte haft äl sen mf i jan började jag med Apiforce den 16/5. Efter 6 dagar fick jag äl....nu är jag gravid! Plussade idag....
.