APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
conspiracy: *grattis...**** (håller tummarna)
jag fattar inte riktigt.. när andra har plussat o dom sagt "de känns så overkligt.. de är nog fel på testerna" så har man ju sagt åt dom o sluta larva sig, men nu är jag likadan! hahaha.. tror de är fel på alla tester! :p men den som lever får se.. men de vore ju konstigt om de va så! som sagt, CB senare i veckan, mot helgen kanske.. (viskar tack tillbaka.. hihi)
:D
tetinne; tack.. vågar inte riktigt säga de än för jag kan inte tro på det! (tror mensen dyker upp snart..) men väntar nåra dar till o sen kanske jag tror på det :D grattis själv, till ÄL! :D
ni är för goa! apiforce är isåfall grymt ;) första månaden me det.. hoppas inte mensen kommer!! hör av mej senare i veckan om de händer ngt nytt :D
Jo då! Började med Apiforce och Rosenrot månaden innan vi skulle börja med försöken... Gissa vem som blev gravid en månad "för tidigt" ! Fick
för ett år sedan, så nu har jag en underbar liten grabbsing!
Lycka till alla som väntar på det efterlängtade +et!
vad är igentligen skillnaden på apiforce och bidrottnings gelen?? Om gelen är starakare, varför är inte de, de självklara valaet!? Om ni fattar vad jag menar? Ska nog börja med nåt utav dom iaf..