• Fru Engman

Nya värsta reklamen!

Så nu gjorde jag en ny!!!

♥Hanna&Lillis♥
  • Svar på tråden Nya värsta reklamen!
  • Myrongen

Nikotinell eller vilket märke det är som har den reklamen med tjejen som hånglar upp en gubbe på en bänk. Överhuvudtaget är jag lite äckelmagad för offentliga hångel "get a room damn it" ;)

IKEA-tanten är ju störtskön! MEN det börjar bli lite drygt att varenda reklam ska ha med en person med utländsk bakgrund som bryter skojigt, som om deras enda representation i media ska vara som "clowner".

• mintchocolate

Nikotintuggumireklamen klarar jag heller inte av. Det ser så äckligt ut så jag måste byta kanal eller titta bort. Det är säkert, jag kan verkligen inte titta!
    Hur kan man komma på en sådan dum reklamidé?! Stackars tjej som fick göra reklamen, skulle jag aldrig gå med på...
    Trodde nästan bara det var jag som var känslig mot den, men det var ju skönt att höra att det var fler.

Hatar även Comviqreklamen, den där de har sex och inte kan motstå att svara i mobilen ändå. Tycker det är tråkigt när allt ska handla om sex.

Av röstalternativen svarade jag Vanish. Så töntig så det är inte klokt! Inte konstigt att fläckarna går bort när hon blöter dem i vatten precis när hon haft på dem!

• Silverkatten06

blinkers - Här betyder i alla fall "släta av" någon att kyssa någon om än inte så romantiskt menat . Jag har aldrig hört det uttrycket användas på ett sätt så att det skulle kunna betyda att ligga med någon...

• Liten Stjärna

haha vilken rolig tråd..*asg*

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Tror att jag måste ringa efter proffersionel psykvård, den värsta reklamen har skapats,,

Har sett den två gånger i kväll tror den är för skor, det är tår med ansikten som besudlar älgarna demonstrerar melodin, jag blev rädd äcklad alltså den berörde mig djupt, ska försöka att tänka på annat men den var så HEMSK

• LillaÄrtan

Älskar IKEA-tanten...

Jazza: Jag ÅT pizza framför tvn när jag såg fotreklamen första gången. Jag har fot-fobi & höll ju på att dö dit, tills jag fann dem ganska oskyldiga

Däremot finns ju nån fotsvamps-reklam där ett fult litet monster hoppar in under tånageln... Åååååh uäck!

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Bebin i magen Bf 071026 ~
  • Nicke

Ikea och nya ibumetin-reklamen är mina hatobjekt.
    Så fort det är IKEA-reklam så säger min dotter "och... och ... och... och" oavsett vad den handlar om.

• Lisolis

Ibumetin så dålig -känns 80-tal. Fötterna är vidriga. Hur tänker de?
    IKEA-tanten däremot -cool! Blir glad av att se o höra henne

Svar på tråden Nya värsta reklamen!