• Fru Engman

Nya värsta reklamen!

Så nu gjorde jag en ny!!!

♥Hanna&Lillis♥
  • Svar på tråden Nya värsta reklamen!
  • tolallik

Jag skäms när Burger King reklamen visas. SÅ irriterande när man ska blanda in engelska ord i svenska meningar.

"Den är inte varm, den är hot"  Blääää!!! Skrikandes

~~Oliver 050817~~ Vill ha fler!!
  • Mica82

Ikea-tanten´är ju hur härlig som helst! Men smaken är ju som baken! Vanish däremot ger mej rysningar!

Läste att Nelami inte klarar av Telia reklamen på radion o du nu bytt till P3. Vet du att de är programmledare i den kanalen? *fniss*..de förföljer dej!

• lilla79

förresten, det är inte riesen som den cykladen lille killen är, det är nån annan kola, väl?

• Mogika
    lilla79 skrev 2007-04-13 16:27:00 följande:
    förresten, det är inte riesen som den cykladen lille killen är, det är nån annan kola, väl?
    Japp, det är för wherters eller hur det nu stavas..
    Vi ska bli mamma och pappa!
  • lilla79

mogika; ja just det, det stämmer ju!

• SystraMi

"Du e så fin" "i-bu-me-tin* *kräk*

• Jazza

Åh, vill pussa Ikeatanten... hatar däremot det, lätt överviktiga, äppelkindade, snobbparet som skall skaffa nytt boende: "Åsså skall det vara sjuuukt fräääscht och liksom inte bara sådär ååårdinäääry" Hulka hulka

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

tuggummi reklamen med tonårstjejerna som säger nåt i still med fräsht, en kille kommer ler fånigt och tror att han får tugummina, klarar inte av att beskriva den bättre blodet rusar jag blir yr av äckel och vrede ser hur den spelas upp i mitt huvud,,, gahha

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Risen pedofarbror reklamer för shoklad/kola *rys*

Svar på tråden Nya värsta reklamen!