• Fru Engman

Nya värsta reklamen!

Så nu gjorde jag en ny!!!

♥Hanna&Lillis♥
  • Svar på tråden Nya värsta reklamen!
  • fröken Anna

men den där äckliga tanten..."lider du av illaluktande flytningar?" uuuuuäääää!!! Här sitter man i soffan men läckra killen och så kommer flytningstanten! BLÄ! Snacka avtändande.

• Leaaa

den reklamen med medel mot fotsvamp där ett "monster" kryper in under tånageln är fruktansvärd bläääää

• Myrongen

Men vad är det ni säger?! Har det kommit EN TILL jäkla fot-reklam? Jag har ännu inte återhåmtat mig än efter det lilla äcklat som kröp under tånageln. Huuuuujamejjen, jag avskyr fötter (iallafall stora mansfötter...)

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    SaddePadde skrev 2007-04-15 01:30:38 följande:
    Men vad är det ni säger?! Har det kommit EN TILL jäkla fot-reklam? Jag har ännu inte återhåmtat mig än efter det lilla äcklat som kröp under tånageln. Huuuuujamejjen, jag avskyr fötter (iallafall stora mansfötter...)
    jepp med sjungande tår som har ansikten,,,,,,,
  • IHateYourFace

"du-e-så-fin" .... *kräks*

• oOMayaOo

Jag har sett Ikea-tanten några ggr den senaste tiden. Det roliga är att hon verkligen klär sig och pratar så där. Skön dam.

• Leaaa

ooomayaoo har du sätt henne IRL?! shitt va häftigt

• oOMayaOo

Leaa

Första gången jag såg henne var på Carnevalen på Berns den 10/3. Hon var utklädd, men man såg fortfarande at det var hon. Värsta partytanten, hon dansade runt.

• Banana82
    Leaaa skrev 2007-04-15 00:36:42 följande:
    den reklamen med medel mot fotsvamp där ett "monster" kryper in under tånageln är fruktansvärd bläääää
    den tycker jag ändå är söt, montret påminner mig på nåt sätt om jonas gardell
    I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Fru Engman
    Banana82 skrev 2007-04-15 09:35:22 följande:
    den tycker jag ändå är söt, montret påminner mig på nåt sätt om jonas gardell
    ♥Hanna&Lillis♥
Svar på tråden Nya värsta reklamen!