• Fru Engman

Nya värsta reklamen!

Så nu gjorde jag en ny!!!

♥Hanna&Lillis♥
  • Svar på tråden Nya värsta reklamen!
  • delilah77

Alla reklamer där de skriker. Och elgiganten med dogge....urk.

• Angiie

Jag ÄLSKAR ikea tanten, fest skor, jogging skor, tennis skor *S* (alla är högklackade och skit fina.. så jääävla bra :D)
    Men jag har alltid gillat mulliga afrikanska tanter som inte riktigt kan svenska *S* vanish fungerar ju faktiskt, så det är lite synd att reklamen är så dålig..
    Jag är nog konstig, jag tycker nikotinell reklamen är asrolig =)
    Telia är oxå en favorit.. och ICA :D

Någon kanske ska göra en omröstning på bästa reklamen ?

• tjillevippen
    Henax skrev 2007-04-13 17:38:10 följande:
    Apropå tuggummireklam!!! Jag hatar reklamen för nåt slags nikotintuggummi, där en tjej går fram till en äldre gubbe och slätar av honom för att få hans redan tuggade tuggummi!!!!!!!!! "Somliga gör vad som helst för att bli rökfria!!!"  Åhh, så äckligt!!!!
    JA, den är vidrig! Skulle hellre röka en hela ask (fast jag inte är rökare!)
  • blinkers
    Henax skrev 2007-04-13 17:38:10 följande:
    Apropå tuggummireklam!!! Jag hatar reklamen för nåt slags nikotintuggummi, där en tjej går fram till en äldre gubbe och slätar av honom för att få hans redan tuggade tuggummi!!!!!!!!! "Somliga gör vad som helst för att bli rökfria!!!"  Åhh, så äckligt!!!!
    Har ni tänkt på en grej...? tjejen har en helt kantig stjärt när hon böjer sig fram.
    Fashinerande... jag vill inte beklaga mig utan är bara helt fashinerad över att man kan ha en "vass" stjärt... exakt 90 grader liksom.... sjukt
  • Fru Engman

Riesen-gubben som vill ha en stund för sig själv... Men gå och runka för f-n!!! *hahahaha*

Lilla Pelle cyklade genom Wertes-byn... *hahahahhahahahaha*

Ibumetin leder!!!! Yiiiiiihhhhhhaaaaaaaaaaaaa!

♥Hanna&Lillis♥
  • Fru Engman
    blinkers skrev 2007-04-13 23:06:14 följande:
    Har ni tänkt på en grej...? tjejen har en helt kantig stjärt när hon böjer sig fram.Fashinerande... jag vill inte beklaga mig utan är bara helt fashinerad över att man kan ha en "vass" stjärt... exakt 90 grader liksom.... sjukt
    Jag blundar alltid när den reklamen är för den är sååå jävla äcklig!!! *grrr*
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Jazza

Den nya, med de sjungande fötterna går fan inte av för hackor, heller.... eeeuw, folk äter fan vid TV ibland... jag får kramp i magen av den *fotfobiker, dock, men ändå*

• Sesamfrö

"Apropå tuggummireklam!!! Jag hatar reklamen för nåt slags nikotintuggummi, där en tjej går fram till en äldre gubbe och slätar av honom för att få hans redan tuggade tuggummi!!!!!!!!! "Somliga gör vad som helst för att bli rökfria!!!"
    Åhh, så äckligt!!!!"

Ja FY!

• blinkers
    Sesamfrö skrev 2007-04-14 10:47:46 följande:
    "Apropå tuggummireklam!!! Jag hatar reklamen för nåt slags nikotintuggummi, där en tjej går fram till en äldre gubbe och slätar av honom för att få hans redan tuggade tuggummi!!!!!!!!! "Somliga gör vad som helst för att bli rökfria!!!" Åhh, så äckligt!!!!"Ja FY!
    men är inte "släta av" slang för att ligga med någon, eller gäller det hångla upp oxå???
  • sanndris

Hatar oxå nikotintuggummi-reklamen... vidrig!! Ibumetin och vanish-reklamerna är sååå tråkiga och dåligt gjorda, precis som dom där cilit bang och andra rengöringsmedel.. Den bästa reklamen just nu är den nya Ipren-reklamen med alla olika nationaliteter som sjunger..skitkul!!

Svar på tråden Nya värsta reklamen!