• Fru Engman

Nya värsta reklamen!

Så nu gjorde jag en ny!!!

♥Hanna&Lillis♥
  • Svar på tråden Nya värsta reklamen!
  • en enda ros

MissKate: Jaja, att killen spydar sig är kanske liiite kul, men inte gubben!! Seg-huvvet'

• Bettiz

en enda ros: Hallå-reklamen gillar jag med! Jag brukar köra med får-hallå själv, så kul! Eller Kung Fu: Haaaallåh´

• midsomer

Nä Ikea-reklamen är cool. Hon är ju hur skön som helst även om det kan vara lite krystat ibland men vilken reklam är inte det.

Nä den värsta är nog Lindex :) Det bara kryper i mig när jag ser och hör den.

• Fru Engman

Telia reklamen är ju dödens skoj!!!

"Nu kommer du ner så jag får prata med dig!"  *hahahahahaha*

♥Hanna&Lillis♥
  • Fru Engman

Eller den gamla Telia när han gått vilse i skogen och halkar till... *hahaha*

♥Hanna&Lillis♥
  • en enda ros

Jacqueline: Stänger han av den??!! tsss..

• Fru Engman
    midsomer skrev 2007-04-13 10:09:10 följande:
    Nä Ikea-reklamen är cool. Hon är ju hur skön som helst även om det kan vara lite krystat ibland men vilken reklam är inte det.Nä den värsta är nog Lindex :) Det bara kryper i mig när jag ser och hör den.
    Vilken är Lindex?
    ♥Hanna&Lillis♥
  • en enda ros

hanna o Lillis: hahaha så lite, kan vara så kul. ett litet halk och man börjar skratta.
    Vissa telia-reklamer kan ju iof vara ganska tråkiga, men så finns det en o annan pärla..
    "Halloooo"

• Fru Engman

Nehepp... Nu ska jag ta min "Ont-i-fingrarna-av-för-mycket-datorskrivande-på-FL-tablett" och åka till doktorn...

Vi ses!!!

♥Hanna&Lillis♥
Svar på tråden Nya värsta reklamen!