• Fru Engman

Nya värsta reklamen!

Så nu gjorde jag en ny!!!

♥Hanna&Lillis♥
  • Svar på tråden Nya värsta reklamen!
  • Dinturiel

Giron: Hehe telia är en av mina favoritreklamer. Han är ju en sån looser den pappan, men han ska ha en massa credit för att han inte ger upp också. Han vill ju egentligen bara väl

• Fru Engman

"Dessutom gillar jag inte den tvättmedelsreklamen där en tullgubbe luktar på ett par trosor som han tagit ur en väska".

UUUUSSSSCCCCCHHHHHH!!!!!!! Räcka ut tungan

♥Hanna&Lillis♥
  • Fru Engman
    en enda ros skrev 2007-04-13 09:59:49 följande:
    Jag röstade nu på annat! Nämligen Felix-reklamen (tror det är Felix hehehe). Den där karl'n som sitter vid köksbordet och klagar. Först var det väl katchup.. nu är det frugans paj, som han värmt på natten! Usch, va han ä slibbig! Blir jätteirriterad när jag lyssnar på dom och måste byta kanal.
    Men han är ju jättekul!!!

"Men vad e de här nudå? De har ju satt etiketten uppåner!"
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Fru Engman

Jag är chockad att bara tre har röstat på Ibumetin!!!

Är det inga som sett den eller??? *blä*

♥Hanna&Lillis♥
  • Fru Engman
    Jacqueline skrev 2007-04-13 10:02:06 följande:
    asså...IKEA tanten...hon flirtar med en uggla...e de normalt eller heheh
    Gör hon?
    ♥Hanna&Lillis♥
  • MissKate
    en enda ros skrev 2007-04-13 09:59:49 följande:
    Jag röstade nu på annat! Nämligen Felix-reklamen (tror det är Felix hehehe). Den där karl'n som sitter vid köksbordet och klagar. Först var det väl katchup.. nu är det frugans paj, som han värmt på natten! Usch, va han ä slibbig! Blir jätteirriterad när jag lyssnar på dom och måste byta kanal.
    Ha ha. Han är ju bäst..
    "men man kan väl ändra sig"
  • en enda ros

Hanna o Lillis:
    NEJNEJNEJ Det är ju inte alls kul heller! ojojoj det är den läääängsta reklamen någonsin! Hahaha

• Jacqueline

ja ien av reklamerna så blinkar hon mot en uggla och den blinkar tillbaka...hom ligger ju i sängen och då kan man tolka de hur som hellst *LOL*

• Fru Engman
    MissKate skrev 2007-04-13 10:02:54 följande:
    Ha ha. Han är ju bäst.. "men man kan väl ändra sig"
    Ja visst är han!

"Jag har ätit Felix ketchup i 100 år! Tror du inte jag känner nån skillnad!"
    ♥Hanna&Lillis♥
Svar på tråden Nya värsta reklamen!