SYLTFISK
Jösses så lugnt det är i tråden idag.
Satt och tittade på ett djurprogram och fick tårar i ögonen av söta små lemurer. Snacka om att vara blödig
Jösses så lugnt det är i tråden idag.
Satt och tittade på ett djurprogram och fick tårar i ögonen av söta små lemurer. Snacka om att vara blödig
Skrutt,
Än så länge går det bra ialla fall, men har ju inte kommit så långt än.
Sen ska man ju börja plugga massa teori *gulp*
lusse,
Hahaha...det tror jag knappast. Då skulle jag börjat för läääänge sen.
lusse,
Haha, det vore nåt
Längtar efter bebis, som vanligt.
Är ju bebisar överallt.
Skrutt,
Visst blir man.
Snart är det dags för mens för min del och då kommer väl inte längtan bli mindre. Kommer väl bli besviken återigen.
Det är en liten spermie som jag hoppas på. Men vid avbrutet är det väl inte så stor chans.
Fler tårar...
Såg på Greys Anatomy och det var det ett par som förlorade sitt ofödda barn men som sen fick föda fram det. Usch så hemskt det var!
Skrutt,
Det hoppas jag med. Så underbart det vore.
Sambon säger att det inte längre är en risk, utan att det är en chans om vi får barn nu
lusse,
Det vore ju mardrömmen om man fick genomgå det där. Usch, nu måste vi prata om nåt roligare.
Ja, det är ett stort steg i rätt riktning. Så nu är det upp til spermierna
Yoyna,
Jag är kvar här. Allt bra med dig?
Väntar på att sambon ska ringa och säga godnatt.
Han har så mycket på jobbet nu så han har aldrig tid att prata med mig under arbetstid.
Yoyna,
Jag hoppas verkligen att nån spermie vill slinka in snart. Vill inte bli besviken varje månad, som jag kommer bli oavsett om jag vill eller inte.
Jag är ledig imorgon men det kommer hit hantverkare nån gång efter 9.30 så det är väl bäst att jag går upp lite skapligt.
Sov gott tjejer så hoppas jag att vi hörs imorgon.
Kram!
Thulan,
Jag har besök av hantverkare. De håller på att renovera lgh ovanför så de ska dra rör och sånt från oss...om jag har förstått det rätt.
Har suttit en stund på balkongen och läst lite golfteori. Gjorde ett test bara för att se hur dålig jag är (utan att ha läst på nånting) Av 99 frågor hade jag fel på 27 av dem.