• Cia80

SYLTFISK

lusse,
    Jobbigt att det var så stressigt.

Jag sitter och tittar på den där grav-uträkningen och tänker: Tänk om...
    Usch, plågar mig själv.

• Cia80

Fröken,
    Tråkigt att höra vännen.
    Men du ska se att de där månaderna kommer gå fort.

• Cia80

Fröken,
    Det är klart vi finns här.
    Jag ska också tacka för stödet du ger mig, det är guld värt.

Nu ska jag sova, men vi kanske hörs imorgon förmiddag.
    Ta hand om er och dröm sött om bebisar inatt.
    Kram!

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag gjort, förutom att jag vaknade vid 06.00 och behövde gå på toa.

Jag får väl börja titta på andra bebissaker när ni pratar om vagnar.

Längtan är så stor efter bebis nu, så snart vet jag inte vart jag ska ta vägen
    Skulle vilja ha fast jobb innan, men jag tror inte jag kan vänta så länge. Rör sig nog om ca 2 år, kanske.

• Cia80

Hej tjejer!
    Uj vilken diskussion ni haft ikväll

På tal om diskussion så har nu sambon sagt att han vill vänta till hösten och se hur det blir med ekonomin. Vi kommer ju få betala mer i månanden nu när vi ska betala av bilen.
    Men jag tror faktiskt det kommer lösa sig. Men det är väl bäst att vi gör som sambon säger så vi inte går back.

• Cia80

Fröken,
    Visst är ekonomin viktig. Men det är ju inte direkt så att vi går på knäna nu. Visst det kommer ju bli mer utgifter och barn är ju inte billiga. Men jag tror det går bara man vill.
    Äsch, är för trött för att gå in på det.
    Annars är det jag som är för naiv.

Såg en nästan nykläckt bebis idag, uj uj uj Låg på pappans axel och sov. Åhh...jag vill så gärna!!

• Cia80

Fröken,
    Tro mig, jag försöker få sambon att förstå att det kan dröja innan vi bebis kommer ut.
    För tänk sen om man får missfall, som verkar vara jättevanligt. Då dröjer det ännu längre.
    Men tror ni att han lyssnar på det örat, nejdå. Då säger han bara: Men tänk om det tar sig på första försöket. *Suck*

• Cia80

Fröken,
    Det är verkligen inte lätt att förstå sig på dem alla gånger.
    Ang. ekonomin så känns det som att man kommer anpassa sig. Svårare än så är det väl inte?? Eller är jag naiv nu igen

Äsch, lika bra att jag sover nu innan jag svamlar iväg alltför mycket

Vi hörs imorgon.
    Sov gott.

• Cia80

Hej tjejer!
    Hur har ni det?
    Här är det bara bra. Har jobbat hela dagen.
    Jag gick iväg ett ärende på sjukhuset och stod och väntade på hissen tillsammans med en mamma och liten bebis. Var bara tvungen att fråga hur gammal bebis var. Svaret jag fick var: 2½ vecka!! Så liten och söt. Sen passade jag på att säga grattis också

Efter jobbet gick jag och gav blod, så idag har jag varit snäll

• Cia80

Godmorgon nattugglor
    Nu är det snart dags för mig att gå till jobbet.

Ikväll kommer sambon hem, det ska bli skönt. Är så ensamt utan honom i veckorna.

Vår bil kommer troligtvis inte dyka upp förrän ca 17/7, då min semester är slut.
    Så nu kan det bli så "jobbigt" att vi blir utan bil i ca 2 veckor, men vi får se hur det blir.

Svar på tråden SYLTFISK