Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Nu har jag droppat in här en stund eftersom jag blev så orolig ör mitt jobbschema när jag skulle sova å va tvungen att gå in å kolla det. Så nu är jag ju jättepigg igen, men måste försöka lägga mig igen....

Lusse: Vad duktig du varit idag! Jag har inte motioner ett skit, men jag har iallafall inte ätit onyttigt!!!

Skrutt: Jag har oxå börjat oroa mig lite för ekonomin eftersom jag bara kommer få lägsta fp (men jag hoppas ju på mina arvepengar som sagt, då kan jag nog plocka ut någon tusing extra i månaden).. Men det löser sig. Jag vet att vi klarar oss och jag skiter i om det blir knapert... Ja, förhoppningsvis kan vi FUMa tillsammans sen!

Näe nu ska jag krypa ner brevid sambon igen! Hörs imorgon! Godnatt!

• Fröken85
    Elessario skrev 2007-07-04 12:51:05 följande:
    startade en ny 08 tråd eftersom alla verkade fly den andra...ni som inte tjuvstartar får gärna komma in familjeliv.se/Forum-11-238/m22433887.html

Bra initiativ! Kändes inte rätt att jag skulle starta en ny då jag kommer tjuvstarta!!! 'hihi'

Lusse: Hoppas hoppas hoppas det är ÄL!!!!

Jag var blond när jag var luten men sambon ljusbrun. Men vi har båda blå ögen så jag hoppas på en lite lintott med blåa! Men egentligen tar jag vad som helst, bara det är en bebis!!!! 'hihi'

Skrutt Jäpp, din sambo börjar bli redo!!!

• Fröken85

Skrutt: Jag längtar oxå något enormt mycket. Det är det enda jag tänker på hela dagarna. Idag på jobbet funderade jag på om jag kommer kunna jobba något öht om jag blir gravid. För det första är det ju jättestressigt å man bara springer runt som en galning hela tiden, bär massa tunga saker och kan ibland inte ens gå ifrån för att gå på toa.. Det värsta är ju att jag verkligen behöver pengarna... Dessa tankar bara snurrar runt i huvudet hela tiden...

Jag kom nyss hem från jobbet och en sväng på stan så jag väntar bara på att sambon ska komma hem å laga mat till mig... mums... sen ksa jag ligga i soffan å softa heeeela kvällen.

Vad gör alla andra syltisar idag?

• Fröken85

elessario: jag jobbar på mcdonalds nu. Har precis börjat där och jag trivs jättebra. Det är så flexibelt med arbetstiderna oh jag kan jobba så mycket jag vill. Det passar jättebra nu när jag pluggar.... Usch, jag får ångest över det här... Jag kanske ska börja kolla efter något annat? Men jag vill ju va kvar... Blä, vad jobbigt....

Skrutt: Ja det är ju det jag är orolig för, att man mårilla, å man kan inte ens gå iväg å gå på toa lixom... Men jag får väl se hur det blir till hösten. Jag kan ju iallafall jobba så länge, så får man ju se hur man mår efter man har plussat...

Jag har oxå köpt skor idag! 3 par + gummistövlar... (349 för allt, I love skopunkten!)Så nu klarar jag mig ett tag!!!

• Fröken85

essa: Näe, det är ju inget fast, så kan jag inte jobba så får jag inga pengar helt enkelt.... Men jag säger väl som med allt annat; Det löser sig!!! Kan jag inte jobba så får jag väl ta studielån så löser det sig ju ändå...

• Fröken85

Essa: Jag har läst två år nu utan studielån (som tur är har jag en underbar sambo som betalar allt utom maten här hemma, och en underbara mamma som betalar min studielitteratur). Men om det dyker upp en bebis sen eller om vi flyttar till hus så måste jag ju ta lån. Men det känns bra att kunna slippa det så länge som möjligt. Jag har 2.5 år kvar nu! Klart man oroar sig, men jag vet ju att det löser sig på något sätt....
    Hur länge ska du plugga sen? Du hade inte börjat än va?

• Fröken85

Men vad är det här? Här kommer man hem efter en dag på jobbet å längatr efter syltfisk-diskussioner. Å så har det inte skrivits något på hela dagen... Va??? Var är ni??? *ler*

Jag är iallafall enormt seg idag men måste sätta igång med att städa lägenheten snart... Fy så tråkigt...

Jag var så sugen på att åka in till Babyproffsen eller 1a klass diag å kolla på de nya 08-färgerna till EL. Tydligen har de fått in affischer på de nu... Men jag ska inte åka, jag måste hålla mig därifrån ju... Man blir ju så sugen annars ju (om man nu kna bli mer sugen).. Det blir iaf en Cerox för oss. Jag å sambn har bestämt oss!

Svar på tråden SYLTFISK