SYLTFISK
Hej, jag heter Johanna och är beonde sen två år!!! (Fatta cad svårt att ta sig ur ett så långt gånget missbruk!!!
)
Hej, jag heter Johanna och är beonde sen två år!!! (Fatta cad svårt att ta sig ur ett så långt gånget missbruk!!!
)
Det är så roligt att läsa allt ni skriver, ikväll kommer jag nog tyvärr inte kunna skriva så mycket, A brukar somna 19.30, men idag har hon sovit så mycket så hon är nog vaken till 22 minst!
Jag söker bm-utb. nu faktist! Hoppas av hela mitt hjärta på att komma in till hösten, eller senast efter nyår!
Lusse: Min första tanken var nån typ av UVI, men med lite udda symptom (eftersom du har ont mot ryggen). Men om du inte har ont när du kissar så är det säkert inte det. Hoppas det släpper!
Frila föresten, va svårt med jobben! Att slippa jobba natt vore ju guld, men att behöva hantera cyt-patienter är ju oxå jobbigt, speciellt om man planerar att bli med barn, eller kanske just plussat men inte vill berätta. En kompis jobbar på en lungavd., och har just plussat, hon tycker det är riktigt jobbigt, har visserligen berättat för sin (oförstående) chef, men är alltid orolig att hon ska komma i kontakt med något sm eventuellt kan vara farligt. Stackarn! Så jag har väl egentligen inte något råd att komma med tyvärr!
Läser, men hinner inte skriva! Liten dam som vill bli underhållen!
Thulan: Jag var 22 när jag började plugga, skulle just fylla 25 när jag var klar. Hade några roliga år efter gymnaasiet när jag gick olika musikal/musikteater utbildningar, bara för skojs skull! Är glad för det idag, även om det visst skulle varit skönt att ha varit färdig tidigare, så kanske jag t.om. skelle varit färdig bm idag! Men jag hade inte haft så roligt som jag hade!
Skrutt, den är på 60 poäng, läser man helfart så är det alltså ett och ett halvt år. Känns lagom!
Skrutt: Tvåan för er eller för mig?
Jag hoppas ju vara färdig bm innan nästa brn (önsketänkande förmodligen!). Men när det är dags för nummer två för er så kanske jag jobbar på bb eller förlossning, vem vet? Och kanske har jag praktik när det är dags för ettan? Hoppas!
Hur vill ni ha det allihopa? Tätt eller långt mellan barnen? Hur många? Jag vill gärna ha många, men inte tätt, så vi får väl se hur många vi hinner med!
Top Model rules Fröken! Myyycket bättre än Grey´s!
Skrutt: Jag har inte så bra koll på sjukhusen i STHLM, födde ju själv i Västerås. Men BB Stockholm har jag hört mycket bra om, så där skulle jag gärna jobba. Men jag antar att jag glatt kommer ta jobb varsomhelst nästan om jag lyckas få ett!
Fi: Är helt med på ditt resonemang, nått sånt kan vi oxå tänka oss, men då blir det väl kanske trean å fyran som blir lite tätare några år efter trettio, om vi känner att vi orkar och vill (och kan!). Tycker inte det är tasktigt att ha fem år mellan barnen, då hinner man med det första ordentligt och när tvåan föds så får den nya lilla massor av ens tid eftersom den första klarar sig en del själv!
Skrutt: Funderar på att gå till MammaMia när jag väl blir gravid, tycker de verkar så trevliga där! Hade föresten en avslappningsskiva därifrån som jag lyssnade på innan A föddes, superbra!
Kikar in å säger gonatt bara!
Sov gott!