• Yoyna

SYLTFISK

Och godmorgon! På väg till jobbet snart, men gick upp lite tidigare för att hinna skriva lite till er! (Beroende?)

Va skönt att du bestämt dig med jobbet frila, det låter som att det blir bra! Om jag inte kommer in på min utbildning till hösten så funderar jag på att söka nytt jobb och då blir det förhoppningsvis på en gynavd., eller bb!

Önskar er alla en härlig dag!

• Yoyna

Hej hopp!

Har just snabbstädat hemmet, ska snabbstäda mig själv oxå (dusch), men ni känns mer lockande!

Grattis lusse!

• Yoyna

Tillbaka från duschen! Sambon lovade att skynda sig hem från jobbet å jag hoppas att han inte måste somna direkt utan känner för att hångla lite

• Yoyna

Grattis lusse! Vilken härlig present! En sån som jag bara drömmer om!

Låter som en mysig fredag presens!

• Yoyna

Vilken god middag ni får Fi, hoppas sambon skyndar sig hem och är pigg när han väl kommer! (Hem alltså...!)

Hoppas problemen på jobbet löser sig Cia!

• Yoyna

God kväll girls!

Vilken underbar födelsedag lusse! Ringarna du länkade till är superfina, skulle verkligen vilja ha den första!

För mig blir det riktigt lång å ensam kväll, sambon ringde just å sa att han måste jobba över... Men å andra sidan så ska jag storstäda badrummet innan jag lägger mig, så nu fick jag ju lite tid att häbga här!

• Yoyna

Hur har det föresten gått för er som gjorde hp? Fick ni tillräckligt för att komma in på era utbildningar? Hoppas!

• Yoyna

Huvudsaken med hp är väl att poängen räcker för att komma in lusse? Att du är nöjd är väl oxå bra!

Badrummet är fortfarande smutsigt så... Äh, det får va så ett tag till!

• Yoyna

Å, där har du nog fel lusse... Jag är en sån som lätt blir lite svimfärdig av för mycket smuts! (Därav påtvingat städschema i famijen!)

• Yoyna

Halloj!

Hoppas ni haft en härlig helg i fina vädret!

Ingen hockey här, sambon är besviken att han missat alla matcher, men han får skylla sig själv när han lagt sitt schema så att han jobbar varenda kväll!

Föresten... Vi kör ju med säkra perioder, har alltså inte sex när jag tror mig ha äl. Nu var jag säker på att få det typ på tors-fre, men redan ikväll fick jag äl-liknande flytningar (alltså ursäkta, det är ju asofräscht att berätta om men vilka är annars bra att fråga än ni???). Så nu undrar jag ju hur vi ska göra... Skippa sex just nu eller tro på min uträkning och hoppas att äl är punktlig som vanligt?

Svar på tråden SYLTFISK