• BrideOf Rocky

Utrycket "Black Trash"...

Har kommit på vilket sjukt jävla begrepp WT (white trash)är på det sättet att det är väldigt rasistiskt mot dom som är svarta.

Jag personigen är rätt så WT, men det ordet antyder ju att man är unik om man är vit och keff, medans alla svarta är Trash.

Fan vad stört.
    Det finns ju lika många trashiga svara människor, varför använder man inte ordet Black Trash?

Ska lätt börja med det nu!

• Svar på tråden Utrycket "Black Trash"...
  • Stoffe76

Bride: vad är chicklitts? Är det typ Vattenmelonen och Bridget Jones dagbok?

• Stoffe76
    lluvia skrev 2007-04-29 23:08:05 följande:
    Ja vad tycker du själv? Men fortsätt med det för all del. Jag bryr mig inte.
    Okej, jag fortsätter så länge någon bryr sig. Och sen en stund efter det.
  • Stoffe76
    Rosenöga skrev 2007-04-29 23:11:37 följande:
    Stoffe76 Du är OT men de andra är WT!
    hehe. Bättre OT än WT!
  • Stoffe76

Är man WT när man har barn, men ändå sitter uppe halva natten och surfar på FL? Borde man inte gå och lägga sig i tid och vakna fräsh som en nyponros för att möta nästa dags äventyr tillsammans med sin lilla ögonsten?

• Rosenöga

Stoffe76 Givetvis är det OT att surfa när man har barn. Man bör hålla sig till ämnet = barnet/barnen.

• Stoffe76
    Rosenöga skrev 2007-04-29 23:30:44 följande:
    Stoffe76 Givetvis är det OT att surfa när man har barn. Man bör hålla sig till ämnet = barnet/barnen.
  • Stoffe76

Förresten, om vi inte skärper oss, så hamnar vi nog snart i sandlådan och hur WT är det inte att hänga där?

Svar på tråden Utrycket "Black Trash"...