• BAndersson

Pitty Panna

Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi

• Svar på tråden Pitty Panna
  • 3 underverk

Hej
    Vill bara beklaga mig lite.
    Har bara sovit ca 2 timmat inatt
    H har bökat runt hela natten känns som jag har festat hårt hela helgen
    Är såååååååååååååå trött.
    Ha det alla trötta småbarns mammor, om 10 år tro det eller ej kommer vi sakna denna tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!

• BAndersson

Du e inte alls ensam gumman sitter här med röda ögon....
    hur gick med din vännina 3 underverk?
    kram

• 3 underverk

Det slutade med akut kjesarsnitt i fredags, då hon inte ville lägga sig rätt med huvudet + att hjärtljuden började bli oregelbundna.
    Allt gick i allafal bra o mor o barn mår bra.
    Hon är helt bedårande man glömmer fort hur små de är,
    Tänk att H har varit lika liten.
    Jaja, blev lite bebissugen igen, men det gick snabbt över, nu har jag ju henne o mysa med.

• Mullvaden

Håller på att återhämta mig efter Storebrors barnkalas igår. Snacka om fullt ös... Har firat honom hela helgen!!! Mina kids sover väl hyfasat på nätterna nu, bortsett från en massa bökande och att båda är äckligt morgonpigga. Idag drog de igång cirkusen kvart i fem. Aaaarrgghhh!!!!

Hoppas ni får en supermysig resa, Mimmimarlin! Och det gick bra med mannen när han blev påkörd, men bilen måste in för omlackering. Usch, jag är helt disträ - har inte ens titttat på skadan... Oengagerade quinna . Det enda jag var intresserad av var barnvagnshjulet som han skulle ut och hämta i Svågertorp. Måste komma ihåg att fråga om skadan ikväll ! Synes!!!

• 3 underverk

har ni skriv kramp eller??????????????????????????????

• BAndersson

3 underverk uffffff om du visste vad har jag här....en riktigt sovkämpare som från klockan halv åtta har somnat nyss och en febrig flicka som sitter här ....en lägenhet som behöver städning och sen 3 personer som ville ha mat......kan man inte bara flyyyyyyyyyyyyyy
    Malin gumman du ska ha en trevligt resa ...glöm inte ta en Cocktail och tänker på mig ......
    Vi ses mullvaden idag klockan 18:00 och vi ses sommarlek på onsdag
    krammmmmmmmmmmm

• sommarlek

3 underverk min vän - med två små barn hemma har man inte tid att sitta framför datorn !

Var ses vi på onsdag!?

KRAM

• 3 underverk

mitt hem behöver oxå städas m.m men känner att ibland är det skönt att ta 10 min vid datan emellan alla "måsten".
    Och då tycker jag om att gå in i vår tråd o läsa vad ni har hittat på´. Förstår att ibland hinner man kanske inte skriva, då era andra barn inte är lika självgående som mina stora, då de kan passa H en liten stund medans jag sitter här
    Ha en underbar vecka min kära vänner så ses vi nästa vecka hos mig. vi får hålla tummarna att det blir fint väder så vi kan sitt ute på min nya uteplats
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAm

• sommarlek

God morgon vännen! Härlig dag! Fått sova riktigt bra faktiskt. Lilltjejen har börjat sova lite på mage och hon sover bättre på det - jippey! Man får njuta så länge det varar!

Idag tar vi en sväng till parken, jag och tjejerna om någon vill fälja med!

KRAM

• sommarlek

Vänner menar jag (plural)!

Svar på tråden Pitty Panna