• BAndersson

Pitty Panna

Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi

• Svar på tråden Pitty Panna
  • 3 underverk

Vad skönt.
    H har faktiskt oxå sovit hyfsat i natt.
    man behöver sova ut ibland, kanske pröva att lägga min lilla på mage.
    men nu står hon o drar mig i benen nu o vill upp till mig.
    ha en bra dag

• BAndersson

VAD E DET FÖR SAMBAND DE SMÅ SÖTNINGAR HAR
    Dante sov från 9 tills nästan halv åtta idag ...vaknade bara 2 gånger 5 min ammning sen somnade direkt
    idag man har riktigt kraft så blir en riktigt städning här
    krammmmmmmmmmmm

• Mullvaden

Puh, nu ligger Bolibompalugnet över lägenheten ... Min dag har, förutom ett besök på lekplatsen, bara bestått av TVÄTT, TVÄTT, TVÄTT. Kräk, kiss och bajs vart man blicken vänder!!!!! Och mannen är inte hemma!!! Orättvist, orättvist, orättvist! Kanske inte så spännande men du vill ju veta vad vi hittar på, 3 underverk, !!!

Hur som helst, imorgon har jag en miljon ärenden som jag måste fixa men jag vill såklart jättegärna ta en fika på morgonen. Vad säger ni, ska vi träffas utanför Hansa vid halv tio och se vad vi känner för? Och påminn mig om pengarna, BA, jag är helt totalt supersenil. Glömde dem igår igen. Får klistra en postitlapp i pannan!!!

• 3 underverk

Hej tjejer
    Vill bara önska er en trevlig helg

Vilka dagar kan ni nästa vecka???

• sommarlek

Hej tjejer! Skriver lite kort. Mannen är på svensexa så idag ska jag natta båda damerna själv - inte så mycket tid över till annat alltså

Jag kan måndag, torsdag och fredag nästa vecka. Någon av dagarna kommer jag snart att boka upp (troligtvis torsdag eller fredag) så det vore kanon om vi kunde bestämma snart!

Puss och kram till alla godingar.

ps. Välkommen tillbaka Mimmimarlin - hoppas resna var FANTASTISK.

• BAndersson

Hej tjejer här vi har fullttttttttttttt med tvätt och packning ....nästa helg e sista helg för oss så det e mycket att göra ....för mig passar perfekt torsdag
    kram

• BAndersson

glömde 3 underverk hoppas att allt går bra med första kommiunen .:-P

• 3 underverk

Hej
    Nu är det över puh, allt gick bra det var så fint så man började nästan gråta.
    Torsdag passar mig bra, det enda just nu är att Hannah är genom förkyld o har ögon inflammation, men hoppas hon är bra tills på torsdag.
    Vi hörs
    Kram
    Välkommen hem mimmarlin

• 3 underverk

Hej
    Nu är det över puh, allt gick bra det var så fint så man började nästan gråta.
    Torsdag passar mig bra, det enda just nu är att Hannah är genom förkyld o har ögon inflammation, men hoppas hon är bra tills på torsdag.
    Vi hörs
    Kram
    Välkommen hem mimmarlin

Svar på tråden Pitty Panna