Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

Okej. Jag vet inte varför min är så skygg, har alltid varit det. Han är skygg mot mig med, springer å gömmer sig hela tiden och så. Ibland känner man sig som världens elakaste. Han vill nästan aldrig kela. Men han och den andra katten kommer jättebra överens. Det är bara människor han är rädd för.

• Niccisen

jag sitter och försöker förbereda mig mentalt på att gå iväg och jobba Skulle inte ha gjort det men blev inringd...  Vilket jag inte alls gillar för jag har BIM imorrn...Natten kommrt gå såååå långsamt!

• Niccisen

Jag vet inte.... Jag vill! Men samtidigt känns det bättre att vänta. Men ska på bio med pojkvännen imorrn kväll och det skulle vara så kul att få överraska honom med plusset när han kommer och hämtar mig *S* Men så jag åter! Jag är ju övertygad om att det blir minus...

• Niccisen

Mary: Haha jag med. Så vi får väl se:P Har lite dåligt med pengar denna månad så det bästa vore om jag inväntade mensen

• Niccisen

MissH: Ja Först plussa och sen titta på Jack Sparrow i nästan tre timmar Skulle vara en underbar dag *S*

• Niccisen

MissH: Alltså, han vill vara med när jag testar, men jag testar hellre själv...av ngn anledning. Vet inte varför

• Niccisen

Jag tror det är för att man vet att det kan bli minus... Och varför ska han behöva vara med och vara förväntansfull när det inte blir nåt plus?Räcker väl att en blir besviken?

• Niccisen

BIM idag, men jag tror mensen är på G. Har inte ont vilket är väldigt konstigt, men fick en flytning som tyder på det. Men man kan ju hoppas att det bara är kroppen som dummar sig!

• Niccisen
    MAJ:

jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
    Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM 27/5 (svagt + igår)
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?

JUNI:

Lovelyy. 18 år, Linköping, försök nr 1 BIM 1/6
    AngelicaJ, 20år, Linköping, försök 1, BIM 7/6
    JoelsFru, 21 år, Västerås, försök nr 4, BIM 18/6
    MissHellen, 19år, Härnösand, försök 2(men första vet jag inte om jag räkna?) BIM 6/6 eller 6/8 (?)
    Niccisen, fjärde försöket, BIM 26/6
    1984, 22 år, Järna, försök nr 22, BIM 30/6
  • Niccisen

Hej tjejer.
    Här är det spännande ser jag Håller tummarna!

Själv har man varit på Västerstjärnorna. Syrrans skola hade som småstjärnorna och hon var med. Ska iväg på möte kl 14, känns sådär då jag säkert kommer få höra en massa elände jag ställt till med. Alla gör ju misstag och speciellt klockan 6 på morgonen om man jobbat hela natten och dessutom varit uppe ett dygn., men men...

Dessutom har jag mensvärkar som fan, och är superkänslig. WIIEE Vad skoj.

Hoppas verkligen du plussar, Mary

Vart tog Maja vägen? Eller är det bara jag som missat henne?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !