Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

MissHellen skrev 2007-06-01 12:24:38 följande:
    Niccisen, Okej :/ Jobbigt när nära är dåliga!Jag önskar jag bodde närmare min mamma O hon vill de oxå! Hon söger de att, ni får inte staddga er i Härnösand, för när jag får barnbarn vill jag ha dom hos mej heeela tiden haha!
    Hehe,okej. Vad tycker du om Härnösand då? Jag är inte så förtjust i staden, men det kan ju bero på att jag helt enkelt mådde dåligt alla de år jag bodde där. Ska faktiskt åka upp nu på söndag och sen hem på onsdag. Har skola halva måndag och halva tisdag.:-/
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-01 12:32:29 följande:
    Niccisen, Ja! Vi har ju bara bott här i ett år, o känner inte så många. De är de jobbigaste! Men annars tycker jag staden är otroligt vacker, i alla fall på sommaren O lägenheten vi bor i är kanon, men vi ska nog flytta lite närmare "hem" när min smabo är klar med sin utbildning!Varför trivdes du inte då? :/Jasså? Ska du hit
    För mörkt för min smak:P Nej men det var mycket. Fick missfall precis innan jag flyttade upp, sen fick jag veta att killen som gjort mig med barn... Vi hann knappt göra slut så hade han gjort en ny tjej med barn. Sen träffade jag mitt ex och det var inget bra förhållande så... När det tog slut så flyttade jag direkt

Vad läser sambon till då?

Jepp, läser ju fortfarande däruppe men på distans. Kommer upp sent på söndagen och åker hem tidigt på onsdagen. Sen behöver jag inte åka dit förrän till hösten
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-01 13:16:35 följande:
    Niccisen, Ajdå :/ Då förstår jag att de inte är din bästa stad! Men visst är de fint på sommaren? Min sambo håller på med lastbilskortet, o han blir väl färdig direkt efter sommaren tro ja! Jajustja, Hur långt har du kavr o läsa då? Ja, men då kanske vi kan ses, med våra tjockmagen förhoppningsvis? haha

Ja staden är absolut fin på sommaren

Så ni flyttar strax efter sommaren då?

Jag har bara en termin kvar, så blir klar i januari och då hoppas jag verkligen att jag har en fin mage Kommer komma upp v. 34 också tror jag... Har inte riktigt koll på schemat för nästa termin. Ska skriva examensarbete så är väl mycket hemmaarbete.

Ja det skulle vara kul och ta nån fika eller nåt. Jag har mycket "kompisar" däruppe, men det är få jag träffar nuförtiden.

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-01 13:32:07 följande:
    Niccisen, Ja men visst är den Men va skönt med bara en kvar då Ja då ska vi ha en fin mage!En fika låter som en toppen idé
    Ska vi vänta med fikan till magen? *S* Eller ska vi försöka fixa till en när jag kommer upp?
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-01 13:47:38 följande:
    Niccisen, Nja de vore roligt nu oxå men jag kan tyvärr inte! Far hem te mammsen o pappsen nu i dag o kommer hem på Måndag kväll, sedan jobbar jag på Tisdag, tror tillomed att jag har en stängning :/ Eller när skulle du fara hem?
    Åker hem tidigt på onsdagen. Ska åka bil med några tjejkompisar som ska till Kristinehamn och Götebrog och de kör förbi Örebro så de slänger av mig där, tyvärr är inte pojkvännen hemma då annars kunde jag tagit ett dygn i Örebro också, men men...
    Annars så får vi se till att få ihop allt i augusti och visst vi har nog inte några jättemagar då, men man kanske har ett plus iaf

Och så pratar vi ju om att träffas allihop nere i Sthlm.. Frågan är ju när vi ska lyckas med det.
  • Niccisen

Grattis Angelica och lycka till MissH!

• Niccisen

Hej tjejer, hur går det för er?
    Spännande att få se hur ni ser ut

själv har man ÄL i dagarna, men det blir bara ett försök så chansen att det tar sig är väl minimal.

• Niccisen

Vad kul, hoppas att det blir ett plus! Fast det är lite tråkigt för de som plussar verkar försvinna, eller är det bara jag som inte hänger med ordentligt i tråden? Hade ingen dator när jag var i Härnösand och sen har jag jobbat konstant sen jag kom hem...

Vi jobbar så mycket så vi hinner knappt träffas. Borde ha ÄL på onsdag, och han kommer hit imorrn, har varit tillsammans 5 månader då

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-11 22:41:01 följande:
    Niccisen, Ja men de känns inte som så! Jag testade ju ändå minus :/ Jobbigt.. men har fortfarade lite flytningar? Hmm.. Fattar ingenting!Nja, Jag vet inte riktigt ja. Men den dagen ett plus dyker upp för min del, stannar jag gärna kvar Hur gick de i Härnösand då? Okej, men hoppas att de tar sej dårå Jaj, Jasså? :/ Men du kanske bara inte kännde av ÄL? Man vet aldrig Hoppas på de bästa!
    Låter lite skumt, men det visar sig Håller tummarna iaf.

Jodå det gick väl bra, klarade en tenta och fixade ett seminarium, så 2 saker mindre att komplettera i efterhand. har suttit och pluggat nu, men måste sova. jobbar imorrn...

Jag hoppas att ÄL kommer, är ju 2 dar kvar men men, det visar sig.
  • Niccisen

Jaj86: Jag misstänker precis som du att det inte blev ngn ägglossning denna månad. Brukar alltid märka av den, men samtidigt så har man ju inte funderat på det så mycket sen man började försöka.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !