Unga som längtar efter barn !

Ja staden är absolut fin på sommaren
Så ni flyttar strax efter sommaren då?
Jag har bara en termin kvar, så blir klar i januari och då hoppas jag verkligen att jag har en fin mage Kommer komma upp v. 34 också tror jag... Har inte riktigt koll på schemat för nästa termin. Ska skriva examensarbete så är väl mycket hemmaarbete.
Ja det skulle vara kul och ta nån fika eller nåt. Jag har mycket "kompisar" däruppe, men det är få jag träffar nuförtiden.
Grattis Angelica och lycka till MissH!
Hej tjejer, hur går det för er?
Spännande att få se hur ni ser ut
själv har man ÄL i dagarna, men det blir bara ett försök så chansen att det tar sig är väl minimal.
Vad kul, hoppas att det blir ett plus! Fast det är lite tråkigt för de som plussar verkar försvinna, eller är det bara jag som inte hänger med ordentligt i tråden? Hade ingen dator när jag var i Härnösand och sen har jag jobbat konstant sen jag kom hem...
Vi jobbar så mycket så vi hinner knappt träffas. Borde ha ÄL på onsdag, och han kommer hit imorrn, har varit tillsammans 5 månader då
Jaj86: Jag misstänker precis som du att det inte blev ngn ägglossning denna månad. Brukar alltid märka av den, men samtidigt så har man ju inte funderat på det så mycket sen man började försöka.