Unga som längtar efter barn !
slutet? pratar de inte om att göra fler filmer?
slutet? pratar de inte om att göra fler filmer?
Hej tjejer
Känner att jag blir alltmer inaktiv här på FL. Beror väl på en kombination av för mycket plugg och jobb... Gör det och sover typ... Men jag går iaf in och läser nån gång om dagen, så jag hänger med på håll...
Skulle tro att jag blir mer aktiv ju närmare BIM jag kommer... BIM 30/5.. Men tror inte det blir nåt nu heller
Hoppas jag får hänga kvar här iaf.
Hej där tjejer
Själv ska man städa hela dagen för idag kommer pojkvännen och sonen De ska vara här hela helgen.
BIM 30/5, men vart är alla pms-besvär??? *undrar*
BIM på onsdag
Håller tummarna Mary!
Tack men jag vågar inte riktigt hoppas. Blir så besviken varje gång jag får minus.
Mary: nej jag tror nte det... lite molvärk, och humörsvängningar, är väl mensen. hade metallsmak i munnen några dagar men det har gått över...
du då?
grattis, mary!
Jag tror hon skrev nåt inlägg ganska snart att vi alla här hade hittat varandra... och vad jag förstod tyckte hon väl att vi tagit över tråden...så tror hon övergett den, men vad vet jag...
Förresten. Hur ser det ut för er i sommar? Tänkte om man skulle göra slag i saken och träffas. Behöver ju inte vara nåt jätteavancerat.
Ja... Och det var ju det som var lite meningen med tråden också. Att man skulle träffa personer i samma ålder och prata med.