Unga som längtar efter barn !
Kul med en 84:a till
Kul med en 84:a till
Kan vi inte göra en BIM-lista? på så sätt slipper man fråga när alla har BIM och hur gamla de är och så? En lista där man skriver nick, ålder,försök, och BIM?
* Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
1984: Ja, vad kul Alltid roligt när man kan följas åt
alla här verkar ju bo i sthlm...själv kommer jag bo i Örebro (flyttar dit 5/8) men man är ju en del i sthlm ändå
Hehe det där löser sig alltid Jag har ju bott i sthlm själv också så jag har både vänner och släkt där, det fixar sig
Ja Örebro är helmysigt Ska bli så kul att flytta till en stad. bor i kungsör nu, vilket är pluttelitet!
Det är så jobbigt att vara skengravid... Det är en sak att gå igenom allt sånt där när man faktiskt ÄR gravid... men annars, nej usch... Jag blev grymt skengravid första försöket,mådde illa och sov massor... men sen kom mensen... Jaja...nya tag. Snart ÄL
Ja, absolut! För min del så hoppas jag att 1984 får plussa som har försökt så himla länge
Nej ni tjejer, nu får ni babbla vidare utan mig. Måste iväg till jobbet, jobbar 21.25-7.00... Vaken jour:-P
Hörs imorrn.!
maja 85: Vet vad du menar med press... Härär det bara nåra tjejkompisar som vet, varav en bor i gbg. hon brukar skicka sms runt BIM varje månad och fråga om det är nån bebbe än... men det är mest kul däremot råkade min pojkvän berätta för sin exfru att vi planerar barn, vilket vi kommit överens om att inte göra. Så det känns sådär. De har ju redan barn ihop, så de kan ju få barn, men tänk om inte jag kan det? Då skulle det kännas bättre att liksom: tja, jag är inte så sugen på barn ... nu vet hon ju att vi aktivt försöker, så känner mig jättestressad... så skumt.
Hej tjejer
Hur går det för er?
Jag har jobbat natt rätt mycket senaste veckan, så har inte hunnit skriva så mkt, men nu är jag ledig ett tag. Ikväll kommer pojkvännen och ÄL är beräknad till imorrn, men jag har ÄL-sekret så det verkar stämma rätt bra... Så då får man se om man lyckas så nånting....
Ja jag hoppas! en februari-bebis skulle passa mig perfekt