Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

Hej tjejer!
    är 23 och inne på tredje försöket på första barnet så tänkte att jag är väl någorlunda ung iaf
    BIM 30/5.
    Hur går det för er?

• Niccisen

Sastbro: om jag var du skulle jag kolla upp det. att man äter piller är ingen garanti. jag blev gravid trots p-piller.

• Niccisen

MisHellen: Vi är bara inne på tredje försöket, visserligen har vi varit tillsammans ganska kort tid också, men allting känns så bra. Min kille har barn sen innan också.

• Niccisen
    MissHellen: 4 månader på lördag. Jag vet att alla tycker att vi stressar, men för första gången någonsin är jag helt säker på vad jag vill och allting känns helbra. Skulle det vara så att det inte fungerar, så hade det lika gärna kunnat bli så ändå, även om vi väntat länge.
  • Niccisen
    MissHellen: Ah okej. Min kille har redan barn sen sitt äktenskap, och han vill ha barn lika mycket som jag! Hans son är 2 år. Jag är 23 och han är 31... Så det är jag som står för ungdomen :-P
  • Niccisen

Snuffsan83: Det där tycker jag är så skumt.Min killes ex har spiral och hon fick precis veta att hon är med barn, så hon blev med barn trots spiralen. Men hon ska göra abort...visserligen blev jag gravid med p-piller en gång..man kanske skulle försöka börja skydda sig igen...kanske det går fortare...

• Niccisen
    MissHellen: Då är det ju inte många mellan din och min karl
  • Niccisen
    MissHellen: Hmm... år alltså...
  • Niccisen
    MissHellen: Vilka vi, vi vi, eller Marylicious? Jag bor i alla fall i Kungsör, fram till i augusti då jag flyttar hem till pojkvännen som bor iÖrebro.
  • Niccisen
    MissHellen: Haha, vad bra, så jag inte lägger mig i nån annans konversation *L* är allmänt förvirrad idag tror jag. Vart bor du då?

Marylicious: Vad är hem då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !