Unga som längtar efter barn !
Mary: Klart du ska vara kvar! Meningen var ju att vi skulle hålla ihop, det kom vi ju överens om. Då kan man ju inte bara slänga ut dem som plussar *S*
Mary: Klart du ska vara kvar! Meningen var ju att vi skulle hålla ihop, det kom vi ju överens om. Då kan man ju inte bara slänga ut dem som plussar *S*
Mary: Ja det får vi hoppas! Det var ju vår plan ju:P
JoelsFru: Usch då vad jobbigt. Hoppas han kommer snart!
Jag vet inte riktigt faktiskt.... På tv är det ju så men hur det är irl vet jag inte...men ring och prata med dem.
Nej. Jag skulle vara tvärförbannad....
men det finns säkert en alldeles logisk förklaring... batteriet i mobile dog eller nåt... och så känner man sig fånig efteråt
Om han är hos en kompis så tycker man ju att han borde kunna ringa hem och säga att allt är bra iaf... Men så är ju jag tjej också, och sitter här och hör att du är orolig, men jag tror säkert att det finns en logisk förklaring. Men jag skulle nog inte släppa iväg honom utan mobil igen ;)
du måste hålla oss underrättade, så vi vet att han kommit hem välbehållen.
Det var skönt att höra att han var oskadd!
Kanske måste göra mig av med mina katter Den stora 'är det inga problem med för honom kunde mamma ta, men lillkatten... Han är otroligt skygg så det blir nog svårt att hitta ett hem åt honom
BIM imorrn, molvärk, så mensen kommer nog snart.
Är inte pga av ngt barn jag måste göra mig av med dem. Jag är inte ens gravid än. Det är snarare pga hälsoskäl. Har allergier mot gräs och astma och väldigt dåligt immunförsvar och nu tyckte läkaren att jag skulle göra mig av med dem, innan jag blir sämre. Risken finns nämligen att jag utvecklar kronisk astma och det skulle innebär att jag måste äta mediciner jämt. Det är mina ögonstenar ju... Om mamma tar Rasmus får jag iaf träffa honom ibland, men det är inte alls samma sak...Och hur blir det med Elliot? Vem vill ta hand om en katt som är rädd för allt som rör sig?