AHA-behandling på salong för att få bort acneärr
Någon som gått på salong och gjort AHA-behandlingar för att få bort gropar i ansiktet efter acne?
Funkar det?
Gör det ont?
Hur går det till?
Berätta ALLT!
Någon som gått på salong och gjort AHA-behandlingar för att få bort gropar i ansiktet efter acne?
Funkar det?
Gör det ont?
Hur går det till?
Berätta ALLT!
www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
Jaså, kan man köpa det receptfritt i Frankrike också tro?
Du går till Apoteket, kan få en massa där som det behövs recept på i sverige.
I frankrike vet jag inte, men kan ju alltid prova.
Tänk på att inga av dessa produkter ska användas om ni är gravida, planerar att bli eller ammar. Jag åt tetralysal utan resultat men började med MD och har blivit nästan helt bra med det
augustiblomman: fint då ska jag kolla det när jag åker dit i sommar om det skiter sig på måndag.
IloveMater: ingen fara, jag är inte gravid, ammar eller planerar att bli gravid. och som jag skrev i den andra tråden så använder jag md nu och det har knappt hjälpt mig alls...
Nu har jag varit hos läkaren, och fått Duac Gel utskrivet.
Så skönt!
Han hade ingen aning om vad Duac var, så jag fick förklara, men det var inga problem att få det utskrivet.
Han läste i sitt FASS att man kunde få diarre av Duac, är det nån här som upplevt det?
Bra val Cullinan. Hoppas du blir nöjd med din nya kräm. Har aldrig fått diarée av Duac, däremot röd hud i början och "fnas" (vanlig biverkning, ett tecken på att den funkar)
cullinan: Åh, va spännanade! hoppas det går lika bra för mig!
Åsa M A skrev 2007-06-14 12:23:38 följande:
Nu har jag varit hos hudläkaren och mitt första intryck var verkligen helt fel. han var helt underbar! han förklarade massor om hur akne blir och vad det beror på (och även att det man äter inte har det minsta med det att göra vilket jag också alltid har hävdat). dock blev jag lite nervös när han frågade vad mitt problem var och jag sa att jag har akne så sa han "har du"? men sen när han tittade noggrannare så höll han med och skrev ut differin och om det inte har hjälpt i typ augusti så ska jag börja med skinoren också som han också skrev ut. ska bli så spännande! dock så sa han också att akne är ett väldigt långtråkigt problem för det tar tid att bli av med då man inte behandlar den pågående aknen utan förebygger den framtida... hann dock inte hämta ut receptet idag så min första dag blir imorgon.