AHA-behandling på salong för att få bort acneärr
Någon som gått på salong och gjort AHA-behandlingar för att få bort gropar i ansiktet efter acne?
Funkar det?
Gör det ont?
Hur går det till?
Berätta ALLT!
Någon som gått på salong och gjort AHA-behandlingar för att få bort gropar i ansiktet efter acne?
Funkar det?
Gör det ont?
Hur går det till?
Berätta ALLT!
Kaiza - Hade du använt aha-produkter hemma innan du gjorde behandlingen? Det sägs ju att man ska vänja huden först, och sen trappa upp.
kaiza - Hade du några gropar i ansiktet som också försvann? Eller vad det "bara" de röda ytliga märkena?
Åh, inatt låg jag och fantiserade om hur det skulle vara att kunna gå ut utan ett tjockt lager foundation.
-------
Japp, det är jätteskönt, jag var helt lyrisk första veckan jag kunde låta bli att sminka mig, jag bara smekte mig på kinderna för jag kunde inte fatta att huden var helt återställd. Är fortfarande överlycklig. Min medicin är det bästa som hänt i hudväg. Min läkare sa att det är mina talggångar som är problemet. De är så trånga att talgen inte kan komma ut som den ska och de inflammeras då och därför behöver jag antibiotika på huden som förhindrar baklterietillväxt. Jag testade MDs skin perfect gel, men det hjälpte inte ett dugg. Den innehåller bara salicylsyra och lite AHA-syra
jag fantiserar oxå om ett liv utan mask. Fram till graviditeten behövde jag inga täckande masker alls. Men nu är jag så fläckig och röd.
Ja, om man googlar på skin perfection gel så verkar folk inte nöjda.
jahghar provat vitamin b inge bra hjälpte inte ett dugg...äter nu roaccutan som hjälpt på bara 6 veckor.. !