Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Godmorgon LabLover! Här strålar solen så fint på snön, är också vaken å HUNGRIG, måste genast springa iväg och få något i mig. Jag har då verkligen ingen livlig vare sig bebis eller aileen ännu. Sambon har fortfarande inte känt några sparkar, men det beror nog på moderkakan som ligger i framvägg... Kul att du verkligen känner och förstår att det växer en liten mini i dig nu!

Ha en trevlig dag!
    /Malin

• Malin med Tim

Decemberflicka: Jättefin sida. Mina gravhormoner spelar mig ett spratt, brukar inte vara känslig, men nu grät jag när jag läste om när ni testade positivt och när ni berättade för nära å kära

Missisola: Om din BM tar blodprov varje gång och blodsockervärdet inte ligger högt finns det ju inte egentligen någon anledning att göra en glukosbelastning (eller?)

*Pysseldag, sambon jobbar, *

• Malin med Tim

ååå jag måste oxå ta magbild!

Missisola: Det slutar med en bebbe

Börnen: Å vad mycket ni har handlat! Visste inte att det fanns så mycket att införskaffa, måste nog planera lite... Fina och billiga saker

• Malin med Tim

Jag har precis bokat hotell! Nästa helg fyller en av mina bästa kompisar år, festen är på andra sidan stan så vi har bokat en hotellnatt på Hasselbacken ute på Djurgården för att lyxa till det lite. Kostar bara 450kr inklusive frukostbuffe. Ska bli så mysigt!

• Malin med Tim

Liten: Nä vi ska ha vagga till att börja med

A lie: Vi brukar passa på när Scandic har 225kr/person. Senast var över nyår. Men jag har aldrig tidigare hittat rum inne i stockholm för det priset, så vi hade lite tur, känns bara så konstigt att bo på hotell inne i stan där jag bott de senaste 25 åren... Men på Hasselbacken har jag aldrig varit

Kram på er

• Malin med Tim

A lie: Jag har halkat tre gånger den senaste veckan, senast i morse på första fotsteget ut från verandan, föll som tur var åt sidan rakt ner i en snövall men kändes som att jag sträckte mig i sidan, men tidigare har jag ramlat rakt upp och ner och slagit i bakhuvudet grrr e så trött på snö och is!

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas