Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

VildaMaria: Grattis till lillkillen där inne! Känns väl kul att få veta så att man kan planera lite? Vad har ni för namnförslag?

Tror att vi är tre härinne som vet vad vi har i magen och alla är killar. Stämmer det? Är med i en juligrupp på AFF och där är vi nästan bara killar!

/hejsvejs

• Malin med Tim

Ville e så sött, hade jag oxå kunnat tänka mig om det inte fanns i umgängeskretsen sen tidigare.

• Malin med Tim

Mitt resultat: (å vi väntar en pojk)

The day you deliver, outside will be sunny. Your baby will arrive in wee hours of the morning .

After a labor lasting approximately 20 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 2 ounces, and will be 18-1/2 inches long (ca 45 cm lång och 3629 gram).
    This child will have dark brown eyes and some very fine hair. Vi som båda har blå ögon

• Malin med Tim

*** Halvtid idag! 140 dagar av 280 *** Äntligen har jag gått in i vecka 21, har varit i vecka 20 en vecka och tre dagar då de flyttade BF med tre dagar.

• Malin med Tim

A lie: Jasså det blev en Rosso! kul! När får ni hem den då? Nu vill jag oxå ha en ny vagn!

/Malin

• Malin med Tim

Hej tjejer!

Å vad tråkigt med din morfar Damon! Inte kul alls, kram på dig!

Hoppas att ni sjuklingar mår lite bättre snart.

Kram kram

• Malin med Tim

Hej tjejer! Å mina hundar tycker inte ens om att vara ute, varje gång det e promenad får jag släpa dem runt Önskar att man hade en större hund ibland. E det för kallt så går det inte att gå långt alls.

Sitter hemma och pysslar lite, ska scrappa ett minialbum till en kompis som fyller år i slutet av månaden. Vi har stopp i avloppet som vi inte får bort så snart kommer det en grävmaskin som ska gräva upp halva gräsmattan

****NY MAGBILD V.20+2****

Ha en trevlig kväll!

• Malin med Tim

Oj vilket kaos det var i vårat avloppssytem, här blir det att lägga nya rör och fixa brunn och grejer. Men nu ska det fungera provisoriskt ett tag framöver sen får vi gräva upp ordentligt och fixa när våren kommit.

Missisola: Ja det är kul att ha bilder på när man är på UL:et, hade aldrig haft en tanke själv på att fota när man ligger där, men systeryster som följde med är duktig på att fota, så det är tack vare henne

• Malin med Tim

Kardemumman: Å vill oxå gå på F&S, men här ute i skogen har de inga gravid-pass Har gått på ett som heter... hmmm vad var det nu...jo Ki-balans, men det tycker jag var alldeles för mesigt och lite dumma övningar där man har benen för brett isär så att det gör ont i bäckenet. För övrigt tycker jag att de flesta gravid-aktiviteter är förlagda på dagtid, vilket gör det lite svårt att gå på när man jobbar heltid.

Å vad kul med ny barnvagn! Vad blev det för färg?

Trevlig kväll!

• Malin med Tim

Jag har känt buffar i magen nu! Både i fredags och igår kväll när jag låg i sängen kunde jag känna små buffar långt ner i magen! Å vad det är spännade!

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas