Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Jag vet inte ens hur man stavar till sillsallad så ett recept vore ju kul så kan man ju försöka

Fikade med min farmor i går och hon trodde att jag skulle gå upp minst 30kg! Det e ju halva min ordinarie vikt! Hon sa att de låg i generna... men jag brås på min mammas kropp och hon var smal och plattbystad...medan farmor har stor mage och stoora boobs... Men vad jag har ärvt från henne är det här med matlagning, hatar att laga mat, handla mat, och även att komma på vad man kan äta... Samma gäller både min faster och farmor de e likadana, så nu vet jag att det är genetiskt...

• Malin med Tim

VildaMaria, jag har ett höj och sänkbart skrivbord, önskade att det skulle hjälpa mig, men när jag sitter får jag ont i svanskotan och när jag står får jag ont i ryggen... Hoppas att du orkar stå så att det blir lättare för dig att jobba

• Malin med Tim

Börnen: Kontakat din BM på en gång hon kan hjälpa dig med att få prata med någon! Jag har också levt med depressioner under många år, och när min BM fick reda på det ville hon nästan att jag skulle gå å prata med någon på en gång. Men jag mår ju faktiskt bra! Hon sa att det e vanligt med derpessioner under/efter graviditeten och om man tidigare haft det så är det ju alltid en risk. KRAM finns här!

• Malin med Tim

Mode å skor: Prövade ett par jättesöta rosa ballerina skor som jag nog kommer att köpa nu till våren

• Malin med Tim

På torsdag ska vi på påskmiddag/födelsedagsfest hos min pappa. Fredag och lördag sk jag bara vara hemma och bara vara. På söndag ska vi bo på hotell Hasselbacken ute på djurgården och gå på fest på kvällen, dagen efter ska vi äta hotellfrukost i flera timmar och sedan gå på bio.

• Malin med Tim

~~~~~~ NY Magbild ~~~~~~~, dock något försenad tog kortet i lördags...Tycker att jag e SÅÅÅÅ stor, vad tycker ni? Jag hatar i varje fall att sätta på mig skorna för det känns som att jag klämmer ihjäl lillen, längtar efter skorna som jag såg på lunchen idag...

Här e en till som var å köpte påskgodis idag,,, och jag åt också upp typ halva påsen, nu mår jag illa, och har dåligt samvete för att jag äter så mycket sötsaker. Inte så bra för lillen!

Kram å god natt!

• Malin med Tim

Nancy: Hej tjejen, kul att du hittat hit... när splittringen var ett faktum var du ju lite borta från FL och jag vet flera som skrev in dig i höstgruppen, men du ska ju få en sommarbebbe

Vi är faktiskt inte så jätte många i tråden vilket e skönt, för det är lätt att hålla reda på oss, och det vore kul om du vill hänga på även fast vi ses i minisorks trådar...

Själv funderar jag på vem jag ska prata med när ni har fött era bebbar och jag blir kvar här i tråden på väntan av min son...jag är ju sist, om inte Nancy hänger på....Blir det en deluxtrådi Föräldrarforumet då??? Eller ska vi fortsätta tråden tills alla fött? Kanske ett senare problem med jag e ju en sån planerar människa Vem vet vi kanske har fult upp med våra bebbar å hinner inte hänga här??

Kram på er i varje fall. PS, sitter ute i snöiga trädgården och solar i bh!!! Så varmt och mysigt i solen!

• Malin med Tim

NancyDrew: Det är väl ca en månad mellan dig å mig??? Jag ska ha den 20 juli och är i vecka 24... Tror inte att din lilla mage växer om min kanonkul hihi... Förstår hur du känner om att ligga sist, själv har jag ju gjort det här i tråden hela tiden då jag är ensam pingla i juli... men det har funkat bra, vet ju hela tiden vad jag förväntar mig en månad framöver, inte illa! Kram på dig!

Kram till alla andra goa pinglor!¨

Ps. Idag kom det genomskinnlig vätska från brösten...

• Malin med Tim

Damon: Gå ut på vasagatan från centralstationen, leta upp McDonalds som ligger under bron som går över vasagatan, du borde se McDonalds åt vänster om du kommer ut frånc entralstation. Till vänster om McDonalds ligger restaurangen som du ska till Blev inbjuden av Genetrix att följa med men jag kan inte på tisdag men följer gärna med nästa gång!

Idag åkte jag och Tobbe på hemlig shoppingrunda, jag fick inte veta var vi skulle men insåg rätt snabbt att vi var påväg till Babyland Tobbe överraskade mig med att köpa en bilbarnstol AKTA graco med bas! Jag blev både glad & stolt över hans inköp! Fanns inte så jätte fina färger, men det gör inte så mycket, viktigare med en bra bilbarnstol tycker jag!

KRAM

• Malin med Tim

Missisola: Nä vi köpte inget mer, det var en riktig killshoppingrunda, dvs:
    In på babyland, rakavägen till babyskydden, vilken vill vi ha jo den ok vi tar den, till kassan och ut! Men jag påpekade sen i bilen att man faktiskt kan titta på annat oxå när man endå är där

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas