Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Tack Missisola, vill åxå passa på att önska er en trevlig alla hjärtans dag.

Passsar även på att avslöja att här e en till med kroppsvätskor från dag ett typ....

Vi kom iväg till IKEA igår så vi köpte nya täcken, sängkläder å lite annat till sovrummet som vi för ett tag sen renoverade. Nu saknas bara en sänggavel å lite grejer till bebben, men det väntar vi med.

*** Två dagar kvar till UL!***

Kram på er

• Malin med Tim

Ggrrr mitt galleri e helt upp och ner. Nu e det helt plötsligt bara samma bild som ligger i hela galleriet, var tog de andra vägen?

• Malin med Tim

Vad lugnt det är här inne idag! Det e ok, men i morgon behöver jag er för jag ska ju på UL, ni måste hålla tummarna för mig kl 11.00!! E såååå nervös, om den nu mår bra så vill vi gärna veta vad det e! Hoppas hoppas!

Vildamaria: Låter mysigt med vaggan! Längtar med efter våren

KRAM

• Malin med Tim

Idag e dagen med stort D snart två timmar kvar till UL! Fattar inte att jag idag äntligen ska få gå på UL! Och det konstigaste av allt är att jag sov som en stock i natt!

Måste hinna jobba lite innan vi ska iväg - håll tummarna!

• Malin med Tim

VildaMaria: Ja självklart får de tjuvkika på könet Är alldeles för nyfiken och planerande människa för att kunna vänta i nio månader! Hoppas därför på en halvtidspresent: dvs få reda på vad det e för kön!

Kram å tack för tummarna!

• Malin med Tim

Vi ska få en son! Jippi! E så stolt å glad och lycklig att jag i min mage har en (som det ser ut nu) frisk son! Allt såg bra ut. Moderkakan ligger i framkant så den är mellan mig och barnet, därför känner jag inte så mycket just nu. Hjärtat såg bra ut, fast de tittade hur länge som helst på det, de tittade även på läppen som såg bra ut och huvudet hade en perfekt form *stolt*. Så nu kan vi gå vidare å leta namn, fast vi har två favorit som vi vill vänta med till dess att han kommer ut : Antingen blir det en Tim Ramberg eller en Melvin Ramberg,,,,, hihi

Tack för erat stöd! KRAM

Ps. blivade farmor som "bara" önskar sig en tjej sa: "Nä de såg fel det var inte en snopp det var tummen" hihi hon e så söt.

• Malin med Tim

Lablover: Blir avis på din man åxå! Lät super mysigt. Farmor ville att vi skulle få en dotter då hon själv har fått två söner och så har hon en bror. Hon e så glad för att Tobias och jag hittade varandra för nu ser hon mig som sin dotter. Under perioder har jag faktiskt umgåtts ganska så mycket med henne, vi har ju hub´ndar ihop och brukar sy lite tillsammans.

Till alla: Tack för fina ord idag när jag varit på UL!

• Malin med Tim

December: Å mysigt att höra hjärtljudet, kommer dock inte ihåg hur det nu var med killar å tjejer...

Lyllo: Vill se fyrkantig mage nu! Vi köpte vår digitalkamer på NetOnNet...

Liten: Å jag vill åxå gå på vattengympa! Har superont i svanskotan, kanske hjälper. Du får berätta mer om det när du varit där.

***Nu finns min son på bild i mitt galleri***

Kram å god natt!

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas