Damon: Å vad spännade att titta på ringar
. Men det jag är mest imponerad av är huset för 65000! Hur kan det vara så billigt? Man bygger ju inte ens ett hus för dom pengarna...ja varför kommer man från stockholm och bor kvar här??? Våran kontanstinsats på vårat hus var ju mer en dubbelt så hög som priset för erat hus, ja jag vet att det e en bostadsrätt så det e ju lite skillnad men endå!
Ni måste gå in å titta på min nyinköpta vagga för 65kr som jag köpte på myrornas i går. Den e så fin - bild i galleriet.
Kardemumman: Vi e oxå på jakt efter en ny bil, men vi har inte bråttom ännu, vi har sagt att till vintern så måste vi ha en ny bil med fyrhjulsdrift så att vi kommer upp för vår branta backe. Hoppas att sambon fixar det utan att jag ska behöva engagera mig för mycket! Förstår att du tycker att det e jobbigt att hoppa in och ut och testa bilar nu när man e lite tyngre. Hoppas att ni hittar vad ni vill ha snart så att du slipper testa fler
Ida ska vi kanske till IKEA, planerna blev ändrade pga all snö som kom under natten så Tobbe måste ut och ploga med fyrhjulingen istället...
Ha en trevlig dag!