Hej!
Ja, jag hoppas också jag får ordentlig hjälp snart, känenr att jag inte orkar mer.
Hmmm, hur ska jag förklara körandet?
Den kurrar hela tiden kan man säga. Det känsn även som att någon trycker lätt på min mage och aldrig släpper. Obehaglig känsla. Tyvärr var den så innan Primperanen också, och som sagt, man slipper ju det mesta av illamåendet
Måste prova att sova högt med huvudet, glömmer bort det hela tiden! Nu har jag vaknat tidigt varje morgon med illamående, mer eller mindre. Blir knäpp på detta snart!
Ska ha fest hemma hos mig på lördag och då jag mår illa av nervositet och stress komemr inte det göra min mage bättre. Som tur är har jag pojkvännen som lugnar mig och hjälper till. Även kusinen och mormor, dåd et är mormor festen ska vara för. Det löser sig nog, är lite orolig för illamåendet bara.
Lergian låter bra. Sistersledge här i tråden tipsade också omd en en gång har jag för mig. Den är bara på recept va? Tack för tipset!
SÅ underbart att du fick hjälp med din fobi! Emetofobi är kräkfobi, eller hur? Eller har det ett samband med illmåendefobi? Jag har ju också kräkfobi, kräktes ju inte på 13 år, då jag helt plöstligt, en dag för något år sedan, kräktes, hemskt! Kräktes även nu när jag fick denna magkatarr, men det är jag nästan hundra på att det beror på katten. Hon bet mig och blev jättekonstig mot mig ett tag, så jag blev helt enkelt nervös av att vara i närheten av henne. Det var även det som utlöste min magkatarr tror jag. Tror att jag alltid haft det, men att den blev värre efter den händelsen.
Det var en lite parentes, men det skulle vara helt fantastiskt om man kunde bli av med sin illamåendefobi!
Vad skönt att höra att du trots allt kan leva ett drägligt liv, trots att jag hoppas på att du kan bli helt frisk såklart!
Nej, magen ska verkligen inte styr en, trots det styr den mig.
Hopaps verkligen du fåe ne helt fantastisk semester och att magen inte krånglar alltför mycket, helst inte alls!
Kram!