Träffar! (Åland)
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Kan ju tilägga att inte behöver ni baka å stå i jag kan nog bjuda på glass och frukt själv osv
Så dyrt är det inte
Hej hej nu e jag tebax. Nån har jag missat någo?
Hej angående min(Trossens mamma) juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kotte...(Har jäkligt trångt det vet dom som varit på min förra träff då vi trängdes i köket ) Vid dåligt väder kanske vi kan ses på Uffe på berget?
Om nån vill komma då så...Ni har ju tid å fundera.
Kommer:
Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...
Hej angående min(Trossens mamma) juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kotte...(Har jäkligt trångt det vet dom som varit på min förra träff då vi trängdes i köket ) Vid dåligt väder kanske vi kan ses på Uffe på berget?
Om nån vill komma då så...Ni har ju tid å fundera.
Kommer:
Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...
Eva-Maria o Bella ta med?
Ifall nån e intresserad...
Gårdsloppis på Ramsholmen lö 14 Juli o sö 15 Juli 12.00-16.00
Allt från glas,skålar,bestick m.m till barnkläder o äldre möbler säljes..
Vi försöker komma:
"Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 28/7 kl 18.30.
Tag med er nåt drickbart och bästa party-humöret
Välkomna!
Vilka kommer?
Lollop: har antagligen en liten bebis då
Annars hade jag kommit