• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Trossens mamma
    Me81 skrev 2007-07-06 12:25:18 följande:
    d e ju lite knasigt om alla fixar grejer så regnar d å så har alla gjort/köpt grejer i onödan..?!Eller e d bara ja som tycker så?
    Precis...men jag vet inte heller hur många som tänkte komma... Jag menar kommer bara 3 finns det ju rum men kommer 5-6 eller fler blir det trängre då vi typ har bara kök/kombinerat vardagsrum. Det där renoveringsgrejjen händer ju inget med Fundersam det som skulle varit klart för läääänge sen.
    Mamma till Lova och Alvin
  • Trossens mamma

Kan ju tilägga att inte behöver ni baka å stå i jag kan nog bjuda på glass och frukt själv osv Så dyrt är det inte

• Misfits

Hej hej nu e jag tebax. Nån har jag missat någo?

• snöfall

Hej angående min(Trossens mamma) juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
    Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kotte...(Har jäkligt trångt det vet dom som varit på min förra träff då vi trängdes i köket ) Vid dåligt väder kanske vi kan ses på Uffe på berget?

Om nån vill komma då så...Ni har ju tid å fundera.

Kommer:
    Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...

• Me81

Hej angående min(Trossens mamma) juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
    Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kotte...(Har jäkligt trångt det vet dom som varit på min förra träff då vi trängdes i köket ) Vid dåligt väder kanske vi kan ses på Uffe på berget?

Kommer:
    Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...
    Eva-Maria o Bella ta med?

• Trossens mamma

Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.

Kommer:
  • Me81

Ifall nån e intresserad...
    Gårdsloppis på Ramsholmen lö 14 Juli o sö 15 Juli 12.00-16.00
    Allt från glas,skålar,bestick m.m till barnkläder o äldre möbler säljes..

• Anniele

Vi försöker komma:

Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.
    Kommer:
    Anniele och Gabriel
    Adrian född januari 2004 och Gabriel född januari 2007
  • lolloP

"Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 28/7 kl 18.30.
    Tag med er nåt drickbart och bästa party-humöret Välkomna!

Vilka kommer?

Svar på tråden Träffar! (Åland)