• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Trossens mamma
    bebbelängtan77 skrev 2007-07-18 10:24:00 följande:
    Trossen:Blir träffen ute idag?Det blåser ju ganska kraftigt Vill ju inte att Isac ska bli förkyld!
    Nej vi är inne hos mej
    Mamma till Lova och Alvin
  • snöfall

ska bli skönt när Robert kommer hem igen, förstår inte hur ensamstående föräldrar klarar sig! men malvina har ju som tur är uppfört sig rätt så bra den senaste veckan! nu ligger hon på soffan o sover lite, så ska packa väskan och sen såsmåningom börja bege oss mot Trossen

• Trossens mamma
    bebbelängtan77 skrev 2007-07-18 10:54:51 följande:
    Ok Nu ska vi göra oss i ordning. Isac är helt salig att se sin pappa, när han sett mamma i flera dar.
    Nog för att jag är en klant men inte så klanitg att jag låer mina vänner sitta ute i blåsten
    Mamma till Lova och Alvin
  • Misfits

Trossen: vi kommer tyvärr inte sku ha åkt me anniele

• Jillsan80
    "Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 21/7 (Måns, Erik & Hanna)kl 18.30.
    Tag med er nåt drickbart och bästa party-humöret Välkomna!
    Vilka kommer?
    Madde kanske. har ej bestämt mig till 100 % ännu.. är en årlig fest då samma dag som jag alltid går på. byafest i bertbyvik nämligen..
    Anniele med fransk väninna

Jag får ge upp alla tankar om att gå ut o festa denna sommar, pengarna har försvunnit Maken brukar inte säga åt vem vad jag får och inte får, men nu har han sagt att det blir att snåla. Så tyvärr, måste bli hemma på lördag
    *mamma till Bianca född -05 och Felix född april-07*
  • Me81

ok..så småningom blir d dags för min träff i Augusti..
    Mitt förslag e måndagen den 13 Augusti kl 13?
    Vad säger ni om det?
    Alla e välkomna!

• Jessys

Me: Jag tänkte försöka komma, svårt att säga hur allt går med bebis o så, men hoppeligen klarar vi av att komma Skulle vara jätte roligt!

Svar på tråden Träffar! (Åland)