• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Nilam 84

shit va ja ha blitt förkyld. vakna nu å känns som om ja har en fotboll i halsen.. näsan rinner å. usch... så nu får ja se iaf om d blir nån träff för mej. ska ta en finrexin nu å sova lite till så hoppas ja att d int blir nå mer.

Lillis plutt kom ut 10 maj
  • snöfall

Trossen: var bor du då? ja e värdelös på att hitta till folk.. men du kan väl maila en bra vägbeskrivning till mig

• Me81

jo kl ett...
    ok..ja tar med lite plastglas bara ja kommer ihåg

• snöfall

ja kan väl ta me lite blandsaft jag då. känns som att saft är nyttigare än läsk?...

• Trossens mamma
    snöfall skrev 2007-07-18 07:12:48 följande:
    Trossen: var bor du då? ja e värdelös på att hitta till folk.. men du kan väl maila en bra vägbeskrivning till mig
    på solstigen efter stallhagen. ett gammalt gult torp. för dej blir det till vänster innan man når grelsby sjukhus nedfart. Efter han där gubben som julpyntar så myyycket
    Mamma till Lova och Alvin
  • snöfall

ok, då ska ja försöka hitta. ni kan ju ringa polisen o efterlysa mig om ja inte kommer innom 2 timmar

• Trossens mamma
    snöfall skrev 2007-07-18 08:44:32 följande:
    ok, då ska ja försöka hitta. ni kan ju ringa polisen o efterlysa mig om ja inte kommer innom 2 timmar
    Du hittar. om du hamnar i godby svänger du å passerar brandstationen ist å då är det första vägskäet mot höger med 3 påstlodor (tror sommargrannens är kvar en rdö) grön å blå postlåda.
    Mamma till Lova och Alvin
Svar på tråden Träffar! (Åland)