• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Misfits

Oj e de imorgon då fyller min bror år. Kan du skicka en vägbeskrivning jag hittar inte i grelsby alls tror jag. Jo jag hämta en katt därifrån en gång men det var jätte jätte långt in på en väg innan sjukhuset typ

• bebbelängtan77

Vi kommer!

Kommer:

Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...

Eva-Maria o Bella ta med?
    Anniele och Gabriel
    Jag och LillM kanske kommer om vi har bil.
    Bebbelängtan och Isac ( tar med oss småkakor- choklad)

• Me81

trossen:Vill också ha vägbeskrivning...ska vi ha med nåt?Plastglas eller nåt?

• Anniele

Misfits: jag kan köra, har varit dit en gång så jag hittar på ett ungefär, ska träffa syrran först lite före 3

Adrian född januari 2004 och Gabriel född januari 2007
  • Trossens mamma
    Me81 skrev 2007-07-17 17:50:53 följande:
    trossen:Vill också ha vägbeskrivning...ska vi ha med nåt?Plastglas eller nåt?
    du behöver inte men om du vill ebspara mej liiite disk så. men annars diskar jag,jag är van att diska
    Mamma till Lova och Alvin
  • Misfits
    Anniele skrev 2007-07-17 20:48:23 följande:
    Misfits: jag kan köra, har varit dit en gång så jag hittar på ett ungefär, ska träffa syrran först lite före 3
    men får LillM låna ade:s stol
  • Anniele

Misfits: jupp

Adrian född januari 2004 och Gabriel född januari 2007
  • Nilam 84

Vi kommer!

Kommer:

Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...

Eva-Maria o Bella ta med?
    Anniele och Gabriel
    Jag och LillM kanske kommer om vi har bil.
    Bebbelängtan och Isac ( tar med oss småkakor- choklad)
    Nilam och Melinda

Lillis plutt kom ut 10 maj
  • Nilam 84

Trossen: skickar du adress så ska ja nog hitta

Lillis plutt kom ut 10 maj
  • Trollvinter

Tjopp! Hade missat att d va fää imorn, men vi kan inte komma, vi e förkylda både lilla björn o mellanbjörn. Stora björn får bli hemma imorn om vi e helt däckade.

Svar på tråden Träffar! (Åland)