• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Anniele
    "Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 28/7 kl 18.30.
    Tag med er nåt drickbart och bästa party-humöret Välkomna!
    Vilka kommer?
    Anniele med fransk väninna
    Adrian född januari 2004 och Gabriel född januari 2007
  • Jillsan80
    "Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 28/7 kl 18.30.
    Vilka kommer?
    Jill (kanske min storasyster, som också är mamma )
    *mamma till Bianca 20/9-05 och Felix 11/4-07*
  • lolloP

Shit, shit, shit!!! Såg att jag skrivit FEL datum. Lördag 21:a, alltså NU på lördag ska det vara. Hoppas att jag inte krånglat till det nu för er som tänkt komma. Sorry

• lolloP

"Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 21/7 (Måns, Erik & Hanna)kl 18.30.

Vilka kommer?

• Jillsan80

"Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 21/7 (Måns, Erik & Hanna)kl 18.30.

Vilka kommer?

Jill (kanske syster min)

*mamma till Bianca 20/9-05 och Felix 11/4-07*
  • Madeleine2

Vilka kommer?

Jill (kanske syster min)
    Madde kanske. har ej bestämt mig till 100 % ännu.. är en årlig fest då samma dag som jag alltid går på. byafest i bertbyvik nämligen..

• Anniele
    Vilka kommer?
    Jill (kanske syster min)
    Madde kanske. har ej bestämt mig till 100 % ännu.. är en årlig fest då samma dag som jag alltid går på. byafest i bertbyvik nämligen..
    Adrian född januari 2004 och Gabriel född januari 2007
  • Trossens mamma

Petar upp denna

Vi försöker komma:

Hej angående min(Trossens mamma) juliträff tänkte jag Onsdagen den 18 juli kl 13 i Grelsby.
    Vid soligt väder som nu idag sitter vi ute. Gungor / sandlåda finns om nån har större kottar

Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.
    Kommer:
    Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...
    Eva-Maria o Bella ta med? 
    Anniele och Gabriel
    Mamma till Lova och Alvin
  • Misfits

Trossens mamma skrev 2007-07-17 09:57:11 följande:

Petar upp denna Vi försöker komma:
    Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.

Kommer:

Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft...

Eva-Maria o Bella ta med?
    Anniele och Gabriel
    Jag och LillM kanske kommer om vi har bil.
  • Trossens mamma
    Misfits skrev 2007-07-17 15:02:17 följande:
    Trossens mamma skrev 2007-07-17 09:57:11 följande: Jag bjuder på glass och fruktcoctail iaf. Om det går bra...Kan köpa hem laktosfri om nån har känslig mage.Kommer:Matilda(stjärnstig) o malvina-ska man ta me något? ja kan isf ta me lite saft... Eva-Maria o Bella ta med? Anniele och GabrielJag och LillM kanske kommer om vi har bil.
    Nice.
    Mamma till Lova och Alvin
Svar på tråden Träffar! (Åland)