• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • snöfall

vi får väl ta o ordna en träff snabb efter denna träff, kanske på en helg o efter 15 tiden,så kanske fler kan komma.. eller inte vet ja när de som har äldre barn har passligt, men systerdottern brukar ju sova mellan ca 12-14, så de hinner inte komma när det är "tidiga" träffar..

• Jillsan80
    snöfall skrev 2007-07-21 18:04:52 följande:
    vi får väl ta o ordna en träff snabb efter denna träff, kanske på en helg o efter 15 tiden,så kanske fler kan komma.. eller inte vet ja när de som har äldre barn har passligt, men systerdottern brukar ju sova mellan ca 12-14, så de hinner inte komma när det är "tidiga" träffar..
    Då brukar B också sova, så om man sku ha en träff kl 15 eller efter så skulle d va perfekt!
    *mamma till Bianca född -05 och Felix född april-07*
  • SmillaMilla

Jag kommer om jag inte föder eller så

Träff i Kungsö 14/8 kl 13.00(?)
    vi kommer:
    Eva-Maria o Bella
    Jill, Felix o Bianca
    Anna-Maria,Alvin och Lova kommer kanske
    Matilda o Malvina
    Camilla med Anton

• Trollvinter

Jo kl 15 för träffar e bättre, E sover typ 12-13 och ca 2 timmar.
    Jag har inte kunnat komma på en träff en E va typ nyfödd för ni lyckas alltid pricka in när jag inte kan, får ha en själv så jag får bestämma när!

• Me81

Nu har ja beslutsångest!
    Vill ju att så många som möjligt kan komma..

• snöfall

me: man ska inte fråga när det passar bättre, för det finns inte en dag som passar alla.. så tycker du håller det datumet, så får någon annan bestämma nån annan dag o tid sen efteråt. det är ju ändå ganska många som har passligt att komma till dig nu (iaf om alla som skrivit att de kommer kommer )

• Me81

jo d e sant..
    håller datumet..tiden går ju att justera lite..om d behövs..
    Inget säger ju att alla måste va här exakt kl ett heller så..

Svar på tråden Träffar! (Åland)