• EvaS

Gigantisk bebismage!

Hej allesammans!

Är i vecka 17 (16+2) och väntar mitt första barn. Till frågan: finns det någon mer än jag här inne som har en gigantisk bebismage?? Verkar vara alldeles ensam om det. Har en bild i mitt galleri under "starka bilder". Kan tro det blir tvillingar, men VUL i vecka 10 (9+3) visade ett foster. Ska i och för sig på vanliga UL på torsdag, så snart får vi ju veta. Ta hand om er!

• Svar på tråden Gigantisk bebismage!
  • Electra78

Var inte riktigt så där stor men nästan, men det var med mitt andra, men var stolt, du har ju en superfin mage ju Lycka till!

• annatb

Jag har en bild på hur min mage såg ut i v. 14+0. Galleriet, under "Oscar", andra sidan. Sedan finns där även två senare bilder, då var magen j ä t t e-stor. Men nu var han väldigt stor när han föddes + att det var mitt andra barn. Magar kan ju se väldigt olika ut, beroende på hur bebisen ligger, hur man själv är byggd, osv.
    Lycka till!

Sluta jiddra, börja trolla
  • 4barnsMom

Jag har i mitt galleri Men det är min fjärde..  Den är ganska stor.. Bara en bebis här med

Stolt Mamma till Samuel -97 Elin -00 Elias -06 & NovemberBebis i magen!!
  • Cheera

Oj, sicken mage Jättefin faktiskt. Kanske bebis ligger "långt ut"? Själv är jag i v.16+6 med andra barnet och det syns knappt Har inte kännt nå rörelser heller (som jag vet helt säkert) så jag hoppas på att allt är ok. Ska på UL på fredag. *längtar*
    Önskar jag hade lika mage dig

• jeannette

men beror inte på hur babys ligger där inne

• Diddi 82

Jag har ju inte ens en sån mage nu och då är jag i vecka 29..

• EvaS

electra76: Jo, jag är stolt över min mage. Den är jättefin (o inte har det jäst på övriga kroppen..än iallafall), men lite jobbigt när alla verkar så "chockade" över storleken på den. Men man får lära sig att stänga öronen för sånt.

annatb: Jättefin mage hade du o vilka fina UL-bilder

• Azalea74

Jag har i mitt galleri (senaste från v.15+) men det är mitt tredje. Så för att vara första barnet har du en stor mage så "tidigt", en fin sådan

• Emeliela

oj, jag är i vecka 15, går in i vecka 16 imorgon och jag tyckte att jag hade stor mage ! men då hittade man dig och insåg att den inte var så stor trots allt men du är ju 2 veckor före mig.. MEn var stolt.. Jättefin mage ju

• gabbiloo

Jättefin mage tycker jag..var glad att du inte var lönnfet till v.20 som man oxå kan va.Själv gratulerade folk mig i v.9 innan jag gått ut med det o jag såg nog ut precis som dig vid UL.Så oroa dig inte,folk har så mycke kommentarer om hur man ska se ut.

Svar på tråden Gigantisk bebismage!