• EvaS

Gigantisk bebismage!

Hej allesammans!

Är i vecka 17 (16+2) och väntar mitt första barn. Till frågan: finns det någon mer än jag här inne som har en gigantisk bebismage?? Verkar vara alldeles ensam om det. Har en bild i mitt galleri under "starka bilder". Kan tro det blir tvillingar, men VUL i vecka 10 (9+3) visade ett foster. Ska i och för sig på vanliga UL på torsdag, så snart får vi ju veta. Ta hand om er!

• Svar på tråden Gigantisk bebismage!
  • EvaS

elias mom: Jättefin mage har du på bilden Grattis till bebisen!

cheera: Tack Jo, jag vet ju inte hur bebisen ligger o simmar där inne. Jag har inte heller känt några rörelser än (vad jag vet), men oroar mig inte för det faktiskt. Försök du o inte göra det heller.

diddi 82: olika är det ju..

• Chilianna

Jag fick oxå sådana där oj vad stor mage är det inte tvillingar kommentarer. Men jag fick ju hela magen på en gång, sen växte den inte mycket alls efter v25!!!

Stå på dig! Och du: jag fick bara en bebis, och han var jättesmal: 3550g till 53cm.

• EvaS

ise 74: Finfin mage! Grattis till bebisen! Så himla gullig pres.bild du har

emeliela: Ja, du har också en mage som syns, var stolt över den, jättefin! Grattis!

gabbiloo: kände mig faktisk lönnfet fram till vecka 12 ungefär, sen började bulan gro ordentligt. Och vips så har men en rejäl magge.. Grattis till bebisen! Vilket vackert konstverk du hade i ditt galleri förresten, gulligt!

• EvaS

chilianna: har också tänkt på det, den kanske växer en massa nu o sen stannar den upp. Grattis till din bebis, jättegullig!

• MärtaK

Jag har oxå en stooor mage! / M.

• Nazeeya

Jag hade också en gigante-mage redan i vecka 14. Men den stannade av lite i växten efter vecka 25, tack och lov.
    Jag tycker din mage va jättefin!

• EvaS

MärtaK: Fint det!! Då ska vi vifta med stolthet nu då

• EvaS

Incommunicado: Fint foto i ditt galleri när kusinen klappar magen Grattis till din lill*!

Nazeeya: Tack, snällt sagt

• Plottis

Med första barnet fick jag mage jättesent, men jag har en kompis som fick precis som du.
    Hon har en väldigt framåtlutande livmoder, vilket gör att magen växer utåt mer än uppåt. Kanske så är fallet med dig med? Vad säger BM då? Är livmodern också stor?

Mamma till tjejer juli-02, feb-04 & juli-06
Svar på tråden Gigantisk bebismage!