• EvaS

Gigantisk bebismage!

Hej allesammans!

Är i vecka 17 (16+2) och väntar mitt första barn. Till frågan: finns det någon mer än jag här inne som har en gigantisk bebismage?? Verkar vara alldeles ensam om det. Har en bild i mitt galleri under "starka bilder". Kan tro det blir tvillingar, men VUL i vecka 10 (9+3) visade ett foster. Ska i och för sig på vanliga UL på torsdag, så snart får vi ju veta. Ta hand om er!

• Svar på tråden Gigantisk bebismage!
  • Maja

minime81: sjklart ja gör det... kommer samma dag gå in å skriva hur det gick å så... har du kikat på min mage?

• EvaS

lilla susanna: Tycker jag har större mage än dig på din magbild, lite kul att jämföra faktiskt. Men snart så vet vi.. *puh*

fiffiluran: jättefina magbilder

Maja: Jadå, jag har allt kikat på din mage, finfin

• Caro Lin e

Fin mage!
    Jag blir också ganska stor fort varje gång. Nu är jag i v20 och har en rejäl mage, får kommentarer hela tiden och det är lite tröttsamt... Jag tycker inte att jag är så väldigt stor, var större under min förra graviditet, men folk måste visst säga någonting när man är gravid.

• EvaS

caro lin e : folk gillar säkert att titta på våra magar, så de måste ha en ursäkt för att titta ordentligt

• Shannara

Och jag är i v. 20+4 idag å har inte fått någon mage alls än trots att jag väntar barn nummer fem!

♡Jag har världens goaste trollungar och den 4:e okt förväntas nummer fem titta fram!♡
  • Caro Lin e
    minime81 skrev 2007-05-22 11:41:40 följande:
    caro lin e : folk gillar säkert att titta på våra magar, så de måste ha en ursäkt för att titta ordentligt
    Så måste det vara!
  • april79

Min mage är verkligen stor... jag är i v 25 nu och förstår inte var det här ska sluta! Jag har redan gjort flera ultraljud och det är garanterat inte tvillingar - undrar vad det är som händer... tror ni det kan vara nåt fel som för mycket fostervatten eller kan det vara helt normalt att magen bara växer och växer? Hoppas ok att jag ställer denna fråga i din tråd minime81!

• FiaSvärd

Din mage är jättefin! :) Själv är jag i v.22 och tycker att magen är liten fortfarande.... men det har väl sina fördelar antar jag, hi hi.... Den lär väl växa till sig så det räcker.... bebis verkar må bra i alla fall....

Lycka till alla magar därute!

• MariaWe

Min mage är också jättestor! Den har varit stor under hela graviditeten, är i vecka 20 nu. Trodde också nästan att detvar två från början, men på UL var det bara en liten krabat därinne! Så vad resten av magen består av kan man ju fundera på! Har tyvärr inga bilder på magen...

Svar på tråden Gigantisk bebismage!