• EvaS

Gigantisk bebismage!

Hej allesammans!

Är i vecka 17 (16+2) och väntar mitt första barn. Till frågan: finns det någon mer än jag här inne som har en gigantisk bebismage?? Verkar vara alldeles ensam om det. Har en bild i mitt galleri under "starka bilder". Kan tro det blir tvillingar, men VUL i vecka 10 (9+3) visade ett foster. Ska i och för sig på vanliga UL på torsdag, så snart får vi ju veta. Ta hand om er!

• Svar på tråden Gigantisk bebismage!
  • EvaS

besera: Fin mage har du allt Och jag måste säga att erat hus var gulligt med

ananaspaj: Mm, finfin magge

• blondie3

oj vilken mage :) .... den är jätte fin

• april79
    Pernilla3 skrev 2007-05-22 17:01:57 följande:
    april 79: Kolladé de inte det på ul du gjorde. jag fick ju göra extra ul för att kolla om jag hade för mycket fostervatten.
    Nej de kollade aldrig det då! Eller kommenterade det i vart fall inte och jag kände inte att magen var onormalt stor då när jag gjorde UL - det har hänt mycket de senaste fem veckorna... ska på andra besöket till BM imorgon och får se vad hon säger! Tack för alla svar :)
  • EvaS

Nu är det bara en dag kvar till UL. Vill ni veta något kul?! Bara idag har redan 4(!) pers frågat om jag ska ha tvillingar..Nästan så man hoppas det är det så man kan svara JAAAA från imorgon.. Nån här inne som vågar sig på att gissa något? En eller flera...

• Pernilla3

april79: ok..hoppas det går bra!

• EvaS

Ja allesammans.. nu är den stora dagen här o vi har varit på UL o kikat på bebis. Allt såg finfint ut och det visade EN liten raring som simmade omkring. Nu är det bara till o höja huvudet o vara stolt över den stora bebismagen

Känner en enorm värme av lycka!!

/Eva

• Tilda78

Tycker oxå att du ska vara stolt över din stora mage! Hellre en mage där det syns att man är gravid än att man mer ser "fläskig" ut och folk inte vågar fråga om man är gravid, trots att man har gått ganska långt i graviditeten.

• fjärilen78

hej! här är en till med stor mage!! (kolla under magbilder på min sida om ni vill)
    väntar mitt femte barn

• Sippan 81

Fin mage! En annan väntar också första och har bara utvecklats till barbapappa (v.17) =)

Svar på tråden Gigantisk bebismage!