• EvaS

Gigantisk bebismage!

Hej allesammans!

Är i vecka 17 (16+2) och väntar mitt första barn. Till frågan: finns det någon mer än jag här inne som har en gigantisk bebismage?? Verkar vara alldeles ensam om det. Har en bild i mitt galleri under "starka bilder". Kan tro det blir tvillingar, men VUL i vecka 10 (9+3) visade ett foster. Ska i och för sig på vanliga UL på torsdag, så snart får vi ju veta. Ta hand om er!

• Svar på tråden Gigantisk bebismage!
  • Sabrina

Blir avis på alla magar.. Min syns inte ännu och är i v 14.. Kan kanske ha med att göra att jag för ett år sen gjorde en buk operation .. Dom drog i hop magmuskler o allt där inne.. Och jag hinner säkert tycka att magen e i vägen senare.. Men nu känner jag mig mest småfet.. inge kul ju.. Ni har jätte fina magar allihopa ... *Avundsjuk jag e så avundsjuk*

• MERlight

minime81, Din mage ser ut ungefär som min och jag är i v19 (18+3). Men jag tycker att så många klagar över att de har så små magar så jag tänker vara stolt över min

• marre81a

Blev oxå stor nästan direkt, får höra att jag oxå är stor. Jag har bara en i magen..
    Men jag är stolt över min mage :)

• eileme84

TS

du skulle sett min mage då.. jag gick över tiden så jag hann gå in i v 44 (43+1)
    JAG hade en gigantisk mage och ut kom en stor o lång pojke ;)

• ellet

Hejhej, här har ni en till som ligger ovanför översta streckade linjen på SF måttskurvan Jag ska ha mitt andra barn och var inte alls lika stor med ettan... kolla under starka bilder. Jag är i vecka 29 och alla tror att jag ska ha strax!! men som ni sagt tidigare vi ska vara stolta över våra fiiiina magar

TS... din mage är ju super fin!! Stoltsera med den du i sommar/höst

• EvaS

Ja, jag tycker verkligen att man ska vara stolt över sin bebismage, det är jag verkligen. Tycker den är vacker Enda gången jag blir lite lessen är när folk inte ens skojar utan tycker det är "fruktansvärt vad du är stor". Man kan säga saker på olika sätt. Men men, jag är bättre på o tackla dom personerna med. Man är väl lite extra känslig nuförtiden

• idacathrine

tjena! jag har också stor mage, tycker jag!

• eileme84

minime81

jag tycker du har en superfin mage :) fick ofta höra att oj vad stor du är du ska väl ha närsomhelst..och jag tog det som en komplimang :P

• Hemliga 72an

Jag har också stor mage och älskar min mage. Är dock bara i 7+3 så jag har lång tid på mig att växa!

• 0028

får ofta höra att men är du säker på att du inte ska ha tidigare eller har dom inte missat en bebis....säger man nä så höjer dom på ögonbrynet...

jag älskar min stora gravid mage

• ros72
    minime81 skrev 2007-05-25 15:49:53 följande:
    Ja, jag tycker verkligen att man ska vara stolt över sin bebismage, det är jag verkligen. Tycker den är vacker Enda gången jag blir lite lessen är när folk inte ens skojar utan tycker det är "fruktansvärt vad du är stor". Man kan säga saker på olika sätt. Men men, jag är bättre på o tackla dom personerna med. Man är väl lite extra känslig nuförtiden
    Min egen mor var så anti mot min mage.
Svar på tråden Gigantisk bebismage!