• Sandriz

Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)

Hejsan hejsan.

Nu är det såhär att det kom upp en diskussion med mina vänner igårkväll. Min sambo prenumererar på Moore (en tidning som jag förövigt tycker är helkul att läsa) så vi satt och tittade lite i dem och två av mina vänner sa att de aldrig någonsin skulle tillåta sina pojkvänner att läsa moore..

detta tycker jag var lite konstigt, jag menar... varför inte??

vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-30 16:00:45:
    Nu säger jag inte att jag anser att man kan förbjuda någon annan att göra något. men det anser mina vänner. så det är därifrån "FÅR" kommer in :)

• Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)
  • Mary Lo
    Earlyblaze skrev 2007-06-26 19:33:56 följande:
    Han får läsa precis vilka tidningar han vill, spelar mig ingen roll om det är MOORE, Slitz, Aktuell Rapport eller Kalle Anka, vill han betala för tidningen så får han göra det. Dock ska han ha klart för sig att det finns viss "risk" att jag vill läsa tidningen när han är färdig.
    Mucósus orificium.
  • Mary Lo
    RadixLecti skrev 2007-06-26 19:54:47 följande:
    Jag läser Datormagazin och emellanåt PCGamer... men flickvännen har undrat om det inte är porrtidningar; stönar till emellanåt. Nä, jag är inte klok.
    Min snubbe är besatt av cykel- och motormagasin. Vi bor i själva verket i en pappersåtervinnig. För jävligt, men vad gör man?
    Mucósus orificium.
  • RadixLecti

Mary Lo skrev 2007-06-26 21:00:18 följande:

Säg till honom att börja läsa "porr" som Moore... de blir så kladdiga efter ett tag att de MÅSTE kastas ut.
  • yiyah
    Meduziz skrev 2007-06-26 15:58:49 följande:
    Jag blir lite besviken ibland när jag inser att min kille INTE har några moore/FHM/alternativför vad ska jag då glutta i? nä.. han får kolla hur mycket han vill.porr, erotiska noveller, tidningar.knock yourself out lixom.Sexchatt, sexsms, webcamsex INTE ok!!inte heller sex med nån annan irl.Han får inte heller kolla på pedo-filmer eller djursex men det vill han inte så då bryr jag mig inte
    Håller med!
  • Muminski

Jag skulle väl inte sätta några förbud, men jag har valt en man som inte anser att detta är intressant. Billigt, kletigt och fibbigt säger han. Vad nu det betyder.

Däremot tittar han absolut på snygga tjejer och uppskattar vackra varelser, och det är ju helt i sin ordning.

Ditt liv är ett resultat av dina val.
  • Mary Lo

Jag har nu meddelat Mannen om att han inte FÅR köpa andra tidningar än porrblaskor och usla Moore. Med förhoppning om att han tvingas slänga dem efter ett kladdigt litet tag. Vi får väl se hur det går.

Mucósus orificium.
  • Muminski
    Mary Lo skrev 2007-06-27 07:29:36 följande:
    Jag har nu meddelat Mannen om att han inte FÅR köpa andra tidningar än porrblaskor och usla Moore. Med förhoppning om att han tvingas slänga dem efter ett kladdigt litet tag. Vi får väl se hur det går.
    Haha är det din lösning på utresning av pappershögarna?
  • Mary Lo
    Muminski skrev 2007-06-27 09:52:39 följande:
    Haha är det din lösning på utresning av pappershögarna?
    Ja, jag ser ingen annan utväg längre. *suck*
    Mucósus orificium.
  • Muminski

Då är det illa, men jag önskar dig all lycka till

• Mary Lo
    Muminski skrev 2007-06-27 10:15:13 följande:
    Då är det illa, men jag önskar dig all lycka till
    Haha... Tack.

Nä, jag ska dra fram Stora Sopsäcken och tvinga honom att offra sina älskade magasin. Annars tänker jag börja röka igen. Det blir det eller porr, jag får väl se.
    Mucósus orificium.
Svar på tråden Får eran pojkvän läsa MOORE osv? :)