• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • zezziz
    Jossanundercover skrev 2007-08-14 20:29:30 följande:
    En till som är sååååå sugen att åka..Nån som kan svara på hur dom har det med pysselgrejjer där nere? Papper, färger, scrapbooking osv osv.Någon som har koll?
    Gekås har tydligen en hel hylla med en massa scrapbooking. En del har dock skrivit att det blir fort utplockat, tyvärr.
  • Emma Henrik

Bobbycar kostar 279 kr.

Okt06 skrev 2007-08-14 20:25:14 följande:
    jag är sugen på åka till gekås.Min dotter blir ett år i oktober så har lite frågor angående priser på vinterkläder i storlek 86? pris på leksakspis ? pris på bobby car tack på förhand
  • Emma Henrik

Såg två olika när vi var där, Topcom kostar 149 kr. Det andra märket var okännt o en tia billigare tror jag..

Coca cola light skrev 2007-08-14 20:11:21 följande:
    Någon som vet om de säljer örontermometrar där och till vilket pris?
  • Emma Henrik

Jag vill jättegärna kika :)

Peak skrev 2007-08-14 20:18:01 följande:
    Lyndi - det kan det ju vara värt att betala (130kr för en hoppgunga) om man har tex som vi drygt 40 mil tror jag till Ge-kås Alla har inte sån närhet som du Har fått en massa kläder till min son nu - mamma o pappa var där i går, så nu har han dagiskläder. Är det nån som vill se kan jag lägga in, men då på begäran, är trött ju
  • promenadflickan

vinteroverallerna kostade 269kr men fanns bara i strl 80,90 osv

Jag köpte 90 till min kille som egentligen skulle ha 86 och den blev alldeles för stor

Och jag har 55 mil dit så jag kan ju inte åka och byta heller

• Lyndi
    Peak skrev 2007-08-14 20:18:01 följande:
    Lyndi - det kan det ju vara värt att betala (130kr för en hoppgunga) om man har tex som vi drygt 40 mil tror jag till Ge-kås Alla har inte sån närhet som du Har fått en massa kläder till min son nu - mamma o pappa var där i går, så nu har han dagiskläder. Är det nån som vill se kan jag lägga in, men då på begäran, är trött ju
    jo, fast isf kanske man hade valt en annan hoppgunga?
  • morriis

Ja fast det är inte sodastream märket jag är ute efter. Det ska finnas någon annan där uppe Fundersam som är några hundra billigare

Lev ditt eget liv för du ska Dö din egen död!
  • littlemisstrouble

scrapbookgrejerna var nästan slut när jag var där för en vecka sedan men de plockades upp MASSA mer under dagen så har ni tålamod att gå där inne en stund så kommer det upp mer

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble

sodastreamen i ullared som inte är av det riktiga märket kostar som jag läste lite längre upp 600kr har jag också för mig

Planering är a och o......
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3