• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • littlemisstrouble

Kan ju skriva vad som fanns inom scrap book med då som jag kommer ihåg

punch set
    scrap book set 99kr med bok mm
    massor av olika handgjorda papper 6kr/paket
    set med tema papper 7kr
    stickers med olika teman 6kr
    set med silver och guld papper 10kr
    stämpel set
    saxar både mönster och vanliga
    små scrapbook set 25kr
    mindre scrapbook set med tema 15kr
    hörnstansar

det är vad jag kommer ihåg att det fanns men som sagt det är en hel hylla med sådant för sig själv så det kanske var mer grejer som jag inte har färskt i minnet

Planering är a och o......
  • morriis

Trodde det var den vanliga. Ja kostar dom lika mycket så kan man ju likaväl ta en sodastream. Betalar ju inte lika mycket för en kopia

littlemisstrouble skrev 2007-08-15 06:30:24 följande:
    sodastreamen i ullared som inte är av det riktiga märket kostar som jag läste lite längre upp 600kr har jag också för mig
    Lev ditt eget liv för du ska Dö din egen död!
  • Jockelina
    littlemisstrouble skrev 2007-08-15 06:35:59 följande:
    Kan ju skriva vad som fanns inom scrap book med då som jag kommer ihågpunch setscrap book set 99kr med bok mmmassor av olika handgjorda papper 6kr/paketset med tema papper 7krstickers med olika teman 6krset med silver och guld papper 10krstämpel setsaxar både mönster och vanligasmå scrapbook set 25krmindre scrapbook set med tema 15krhörnstansardet är vad jag kommer ihåg att det fanns men som sagt det är en hel hylla med sådant för sig själv så det kanske var mer grejer som jag inte har färskt i minnet
    Vart fanns den hyllan? Jag såg ingen sådan när jag var där i förra veckan. Jag var så fokuserad på annat så jag missade den säkert. Det kan vara kul och veta vart den finns till nästa gång jag ska dit.
  • Piii

Var som sagt där i måndags, inhandlade lite till bbisens nerkomst.
    Nått som var dåligt var bodys, fanns jätte söta te tjejer men vi ska få en kille o dom var inte mycket att hänga i julgranen..
    Köpte iaf:

Fleece pläd 100x150cm 49,95
    Barntäcke 79,95
    Vagn hänge blå 79,95
    spjälskydd 99
    plastad frotte 80x140cm 79,95
    baby kudde 19,90
    baby fleece overall 69,95
    påslakan baby 2 del x2 89,95 st
    badbalja 69,95
    natusan amningskupor 50-p 34,95
    body 1st 29,95
    body 2st 39,95
    tvättlappar 200st x2 19,95
    isbitring 9,95
    nappflaska 250 ml x3 9,95st
    napp 2-p 29,95
    bambino dinapp 22,95
    esska sugnapp mini 25,95
    tvättservett 80st x2 12,95
    babycape 39,95
    rock star baby napphållare 39,95
    rock star baby napp 39,95
    värmesensor sked 2-p x2 11,95
    baby olja 16,95
    flaskborste 6,95
    nappflaska 125ml 9,95
    topps, baby 7,95
    idominslava 22,95

♥ Oktobermamma ♥
  • utstuderad

Hej, jag ska åka till helgen och handla. Jag undrar om ni kan svara på om man kan handla bullar nybakat och frukost tillbehör i anslutning till campingen, vi har hyrt stuga över helgen.

• 3xm

Jag ska till gekås i början av september och undrar om dom har någo gåvagn och hur mycket den kostar isåfall. Har dom några andra bra saker som man kan passa på att handla till en kille på 6 månader?

• maggan75

Jag såg micki lära gå vagn, men jag kollade aldrig vad den kostade. Jag var där i lördags

• glitterkorn

Ska till ullared inte den här helgen men nästa (alltså lönehelgen) Vilka tider har dom öppet då?

Vi ska köpa grejer/kläder till vår bebis som kommer i november.. Någon som har en bra inhandligslista?

Sen undrar jag va köper ni för strlk till er nyfödda bebbar jag tycker 50 känns lite litet .. lr att dom växer ur det fort Fundersam

• Börnen

Är det någon som vet något företag som kör bussresor till Ullared från västerås/sala/uppsala/gävle/stockholms hållet? Vill gärna åka ner, men det är 55 mil enkel väg att köra...

♥Emil 050611♥ och ♥Maja 061116♥
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3