• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Beach
    Lyndi skrev 2007-08-14 14:22:52 följande:
    Ja, nån timme innan stängningsdags är ju helt klart bäst! Mellan 18-20 typ... Grattis till magen förresten! Ser att du ska ha bebis snart...
     Tack!!   Ja såklart har man ju shoppat ALLA bebisgrejer på Gekås!!!
    Är såå glad att jag har nära dit.
    BF 10 september
  • Jockelina
    arev76 skrev 2007-08-14 13:14:46 följande:
    Hej!Tänkte handla vinterkläder osv. på Gekås i oktober, har någon här inne koll på när de packar upp vinterkläderna?Mvh. Vera
    Jag köpte en vinterjacka förra veckan på Gekås!
  • Beach
    Lyndi:
    Ja det där känner jag igen.
    Jag köpte en sommarklänning från Ellos för 99:-. Likadan fanns på tradera...men var uppe i 179:- Förvånad
    Tänkte precis samma som dig då!
    BF 10 september
  • Ercki

Folk runt omkring mig förstår inte hur jag kan åka dit. De tror att det är andrasortering och piratkopior! Blir såå irriterad på dom ibland - att de inte kan fatta!! Har ju t.ex. köpt ALLA barnspel där, och jag ser då ingen skillnad på t.ex. vårt och andras "den försvunna diamanten"... Köper oxå alla underkläder där, alla handdukar, lakan, köper på mig presenter o.s.v. Skulle kunna handla hur mycket som helst när jag är där! Men folk - dock inte alla, men många - förstår ändå inte. Men det är ju deras problem, jag älskar iaf gekås!

• Lyndi
    Beach skrev 2007-08-14 14:38:37 följande:
    Lyndi:Ja det där känner jag igen.Jag köpte en sommarklänning från Ellos för 99:-. Likadan fanns på tradera...men var uppe i 179:- Tänkte precis samma som dig då!
    Ja jisses... Att de inte kollar upp ursprungs priserna bättre?
    Jag förstår att du handlat all på Gekås. De gjorde vi me! Jag jobbar i FBG förresten...
  • Lyndi
    Ercki skrev 2007-08-14 14:41:24 följande:
    Folk runt omkring mig förstår inte hur jag kan åka dit. De tror att det är andrasortering och piratkopior! Blir såå irriterad på dom ibland - att de inte kan fatta!! Har ju t.ex. köpt ALLA barnspel där, och jag ser då ingen skillnad på t.ex. vårt och andras "den försvunna diamanten"... Köper oxå alla underkläder där, alla handdukar, lakan, köper på mig presenter o.s.v. Skulle kunna handla hur mycket som helst när jag är där! Men folk - dock inte alla, men många - förstår ändå inte. Men det är ju deras problem, jag älskar iaf gekås!
    Jag har handlat mycket på Gekås, och jag kan säga det att ALLT håller inte topp-kvalité. Men om man säger som dom sällskapsspelen så är det ju INGEN skillnad. Det är ju "samma" spel, som dom man köper i ex leksaksbutiken. Bara det att Gekås köper så mycket åt gången att det får så bra priser + att de då kan hålla ett låg utpris. Sen köper de ju upp konkurs lager me...
  • Beach

Ja Gekås är bra!
    Min svägerska var i ullared förra veckan. Hon & svärmor skulle laga käk. Så de sprang in på gekås efter bakplåtspapper.
    Det slutar med att svägerskan kommer ut med 2 stora kassar för 1200 spänn...*skratt*
    Man hittar ALLTID nånting där!
    Det är farligt att gå in när man inte har pengar..*ler*

BF 10 september
  • Lyndi
    Beach skrev 2007-08-14 14:46:46 följande:
    Ja Gekås är bra! Min svägerska var i ullared förra veckan. Hon & svärmor skulle laga käk. Så de sprang in på gekås efter bakplåtspapper.Det slutar med att svägerskan kommer ut med 2 stora kassar för 1200 spänn...*skratt*Man hittar ALLTID nånting där! Det är farligt att gå in när man inte har pengar..*ler*
    *Skrattar* Förstår att det är svårt att låta bli att grabba tag i saker på vägen ut! Det är lite samma för mig. Brukar säga åt sambon att nu handlar vi BARA "det här". Å så vips... Betalar man... 2000 ??? HUR gick detta till?!
  • Beach
    Lyndi skrev 2007-08-14 14:48:20 följande:
    *Skrattar* Förstår att det är svårt att låta bli att grabba tag i saker på vägen ut! Det är lite samma för mig. Brukar säga åt sambon att nu handlar vi BARA "det här". Å så vips... Betalar man... 2000??? HUR gick detta till?!
     Ja och allt är ju så billigt. Så då passar man ju på att ta allt man behöver.
    Och det är ju ständigt Schampoo....tvål....disktrasor & sånt tråkigt.
    Och sen hittar man ju alltid annat kul som man inte kan motstå...som är såååå billigt..
    BF 10 september
  • Lyndi
    Beach skrev 2007-08-14 14:53:08 följande:
     Ja och allt är ju så billigt. Så då passar man ju på att ta allt man behöver.Och det är ju ständigt Schampoo....tvål....disktrasor & sånt tråkigt.Och sen hittar man ju alltid annat kul som man inte kan motstå...som är såååå billigt..
    Haha, precis....
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3